O, ni rosendoftande fågelungar
från [url="http://forum.rollspel.nu/showpost.php?Number=871053" said:
detta inlägg[/url]]
Okej, jag har inte engagerat mig i diskussionen om betygssättning även om jag delar "kritikernas" åsikt men...
Inte nog med att du snor åt dig XP via betyggsättning utan näää då, du måste givetvis norpa åt dig ett till med ett meningslöst inlägg om det också!
Alltså. Förklara för mig, o ni alla som tycker XP är viktigt att ha, varför det gnälls så himla mycket över XP-frågan. Själv tror jag att de flesta nya är som
Juggernaut en
gång var, men vad gör det egentligen? Är det så himla viktigt att pissa in sitt eget revir som ni reagerar? Säg mig vad XP:na egentligen har för betydelse. Känner ni er stolta för att ni har 80:eplatsen eller något (ok, själv är jag på topp 10 så jag borde kanske inte säga något)?
Visst, nog för att det där jag citerade är delvis en reaktion mot ett inlägg som liknar ett "Medhåll [NT]"-inlägg som många
också misstycker till.
/
Han som länkar mycket för att kunna backtracka om han någonsin läser om tråden vid ett senare tillfälle
<font size="1">[edit] Tog bort lite onödigt aggressiva saker.
[edit 2] Ändrade även ämnesraden efter tillsägelse från moderatorerna.</font size>