Nekromanti Den som sätter betyg på den här tråden...

Dewil

Skrivbordsgeneral
några förslag (Betyg: fem stjärnor)

hej ja tycker att de pratas för lite om D&D här de borde finnas äventyr och ladda ner.

lol

D&D älskaren

---

(Obs! Inlägget ovan är skrivet med viss ironi från min sida. /Dewil)

DODswe4

Hero
Jag tycker att man inte borde få xp för det, men det säts för lite betyg för att tråden ska fungera (införa att man måste sätta betyg efter man skrivit ett inlägg :gremsmirk:)

LukeFagwalker

Veteran
Femma

Jag tycker den här tråden är värd en femma. mycket intressant ämne att disskutera så Lindenius får skylla sig själv om den här tråden får bra betyg.

Johan K

Gammal & dryg
Well, nu när det är allmänt känt att man får xp för betygsättandet som blev det tyvärr välldans populärt att betygsätta trådar. Vilket jag håller med dig om att det är synd, så för min del så får man gjärna plocka bort det. Känns som man bara betygsätter trådarm bara föra tt man få xp för det & det känns helt klart fel.

/ Johan K, som bara betygsätter trådar när det känns befogat.

Jambu

Swordsman
Jag ville bara säga att jag tycker det är enormt komiskt att så många betygsatt DEN HÄR tråden XD

(och ja, jag är en av dem :gremtongue:)

Dilandau

Myrmidon
är inte hela poängen med att ge folk xp för att beygsätta, att just få folk att sätta betyg? Alltså kan det väl inte vara fel att dessa sätter betyg för att få xp, eftersom det är hela syftet med konstruktionen. Och inte blir väl mindre värda heller? Folk sätter ju knappast omotiverade betyg bara för att.

Dessutom, vill man tjäna xp på betygsättning får man sitta och betyga bra jäkla länge för att det ska göra någon skillnad.

Rickard

Urverk speldesign
O, ni rosendoftande fågelungar

från [url="http://forum.rollspel.nu/showpost.php?Number=871053" said:
detta inlägg[/url]]
Okej, jag har inte engagerat mig i diskussionen om betygssättning även om jag delar "kritikernas" åsikt men...

Inte nog med att du snor åt dig XP via betyggsättning utan näää då, du måste givetvis norpa åt dig ett till med ett meningslöst inlägg om det också!
Alltså. Förklara för mig, o ni alla som tycker XP är viktigt att ha, varför det gnälls så himla mycket över XP-frågan. Själv tror jag att de flesta nya är som Juggernaut en gång var, men vad gör det egentligen? Är det så himla viktigt att pissa in sitt eget revir som ni reagerar? Säg mig vad XP:na egentligen har för betydelse. Känner ni er stolta för att ni har 80:eplatsen eller något (ok, själv är jag på topp 10 så jag borde kanske inte säga något)?

Visst, nog för att det där jag citerade är delvis en reaktion mot ett inlägg som liknar ett "Medhåll [NT]"-inlägg som många också misstycker till.

/Han som länkar mycket för att kunna backtracka om han någonsin läser om tråden vid ett senare tillfälle

<font size="1">[edit] Tog bort lite onödigt aggressiva saker.
[edit 2] Ändrade även ämnesraden efter tillsägelse från moderatorerna.</font size>

DODswe4

Hero
Re: O, ni rosendoftande fågelungar

Gnälls det verkligen så mycket?
Är du inte nöjd med att du skrivit så ånga inlägg som du gjort?

XP är ballt :gremsmirk:

vad skulle man inte göra för att få vara grisodlare igen