Krille
Super Moderator
Moderering:
Jag gillar er allihopa, men mer när ni håller er till ämnet.
Jag gillar er allihopa, men mer när ni håller er till ämnet.
*Känner för att imitera en hund av någon anledning* Jag gillar de flesta här. Det är nästan alltid bara positiva erfarenheter av att träffa er IRL också.Spider Jerusalem;n144406 said:"Why don't you knock it off with them negative waves? Why don't you dig how beautiful it is out here? Why don't you say something righteous and hopeful for a change?" - Oddball
Plus en miljon på det.Minimoni;n144463 said:Skulle vilja träffa folk på forumet irl, skulle vara mycket svårare att bli otrevlig och mycket lättare att förstå alla andra utan att tolka elakt som är lätt att göra när det bara är text.
Håll utkik i eventforumet.Minimoni;n144474 said:Nu vet jag att det är OT men i kamratskapens namn, vart och när är lättast att träffa flest forumiter på något konvent eller liknande?
Har spelat rollspel i 20 år men aldrig varit på något konvent.
Forumsöl i Tokyo? Minimoni bjuder!Minimoni;n144483 said:Karlstad värmland just nu. Flyttar tillbaka till Japan till sommaren så skulle vara kul att träffa mycket av de människor jag pratat med i alla dessa år.
Tokyo suger, Kansai 4 life!Minimoni;n144490 said:Mundo: haha Det blir nog Hiroshima då min fru är därifrån och där får vi hjälp av hennes föräldrar att etablera oss. Jag har dock bott i Tokyo, fantastisk stad men för stor för en värmlandspöjk.
Jag förstår att du inte gillar stora Tokyo och gillar lilla Hiroshima istället...Minimoni;n144490 said:Mundo: haha Det blir nog Hiroshima då min fru är därifrån och där får vi hjälp av hennes föräldrar att etablera oss. Jag har dock bott i Tokyo, fantastisk stad men för stor för en värmlandspöjk.