Green Christmas för Coffe!
Och nej, jag fick inte en "Grinchen - the sexdoll" i julklapp, dock fick jag det jag önskade mig, nämligen en WH40K Ork Spearhead boxed set. Denna innehåller en hel del figurer från den nya produktlinjen Orks som GW släpper ut med Codex i typ januari eller februari. Jag är jättenöjd med denna, men tjejen är nog inte så glad då det givetvis kommer leda till att jag sitter och bygger Warhammergubbar istället för att vara med henne.
Och ja krank, vi vet vad du tycker om Orks i WH40K, börja inte dissa mina julklappar nu är du schysst.
Förutom det så fick jag:
* nya dojor (det behövdes, de andra var påväg att falla sönder)
* tre stycken långärmade skjortor. Behövdes väl egentligen inte, men de var i mörka färger (svart, mörkblå, och svart med mörkröda kritränder) och gör givetvis att jag ser sådär halvbögig ut vilket givetvis är lika med sexigt i dagens Sverige (heterosexuellt sexigt alltså)
* Fick även en T-Shirt och ett packe strumpor, en parfym vars flaska var formad som en manlig torso (bögfaktorn ökar återigen
), deospray, ett par små hörlurar (så man kan använda MP3-spelaren igen), samt lite annat smått och gott.
Men här kommer den absolut bästa biten, jag har varit i princip totalt jävla luspank under julmånaden och har knappt kunnat köpa någonting i julklappsväg. Samvetet (det lilla jag har) svider otroligt p.g.a detta, så jag kommer nog försöka döva detta på ett manligt sätt under nyårsafton (dvs. supa skallen av mig och avfyra hemambyggda fyrverkerier, förhoppningsvis går dem hjänceller åt som håller minnet av detta ytterst snåla julklappshandlande från min sida). Givetvis är allt CSNs fel, de vill inte betala ut någonting under december månad, Grrr!
Men för att försöka vara positiv och sluta tycka synd om mig själv så jävla mycket: Julafton var trevlig och juldagen likaså. Min morfar kom även hit från smålands urskog och avståndet gör att vi inte kan träffas så ofta, så vi drack lite Famous och har pratat mycket. Under Juldagen så har jag varit hos min flickväns mor på julmiddag och det har varit jättetrevligt. All in all så har man haft det bra, men har samtidigt kännt sig som något jävla socialfall som knarkat och supit upp julklappspengarna (även om jag förstås inte har gjort det på riktigt, så känns det så ungefär).
Så den gröna biten av julen som stod med i rubriken syftar givetvis på Orks hudfärg, och min gröna avund på icke-studenter som har ett jobb och kan köpa julklappar till sina nära och kära. *fyndigt va?
*
//Coffe_Kanon - som såhär i efterhand tycker att inlägget låter väldigt bittert, när det från början var menat att enbart vara ironiskt, nåväl det får ni tåla