Alltså han förtjänar det….Helt sjukt. Den är på andra plats någonsin?...av "Most Funded" på Kickstarter
Plus tull.
Killen är Mormon! Han dricker inte ens koffein! Motherfuckern gör det här utan doping! Det är onaturligt!Min inre Jante hytter med näven åt honom.
Han har ju inte ens, vad jag vet, ett kokainmissbruk som Stephen King as skylla på när han skriver så mycket.
Det är väldigt mycket world building och magisystem. Det är väldigt mycket för typerna som lär sig allt om magin i ett rollspel/tv-spel och gillar Silmarillion. Samtidigt är de väldigt lättlästa språkmässigt. Så de är verkligen inte alls min grej, jag finner dem tråkiga och fokuserade på saker jag inte bryr mig om på bekostnad av saker jag gillar. Men de är välgjorda. Jag ser på dem som ett par riktigt bra tofflor. De kan vara superbra gjorda men de är fortfarande träskor.Hur är hans böcker?
Tack, då låter det inte som något för mig hellerDet är väldigt mycket world building och magisystem. Det är väldigt mycket för typerna som lär sig allt om magin i ett rollspel/tv-spel och gillar Silmarillion. Samtidigt är de väldigt lättlästa språkmässigt. Så de är verkligen inte alls min grej, jag finner dem tråkiga och fokuserade på saker jag inte bryr mig om på bekostnad av saker jag gillar. Men de är välgjorda. Jag ser på dem som ett par riktigt bra tofflor. De kan vara superbra gjorda men de är fortfarande träskor.
What mina tofflor är inga träskor, de är gjorda av fårskinn.. Jag ser på dem som ett par riktigt bra tofflor. De kan vara superbra gjorda men de är fortfarande träskor.
De är fantastiska, med sådana kan man sparka folk som är flera meter bort.I så fall kommer du från en civiliserad del av landet. Här nere är det här tofflor:
View attachment 8391
Och ja, de suger lika mycket som de ser ut att göra.
Det behöver inte ens vara med meningen! Sakerna flyger av fötterna då och då om man går normalt med dem. De är också aktivt ute efter att vricka fotlederna av en!De är fantastiska, med sådana kan man sparka folk som är flera meter bort.
Jag är uppväxt på en gård på landet och då är trätofflor obligatoriska, helst med påspikad stålplatta där fram. Att lära sig springa i trätofflor på kullersten antingen härdar eller bryter en(s anklar)!Det behöver inte ens vara med meningen! Sakerna flyger av fötterna då och då om man går normalt med dem. De är också aktivt ute efter att vricka fotlederna av en!