De har ju i alla fall förebilder bland hobbyns giganter. Fenomenet G.O.D (Greg On Drugs) är ju välkänt i Runequest, och ansvarigt för sådana företeelser som Jack-O'-Bears och Walktapi. Och åtminstone ett av mina favoritrollspel är ju baserat på en författare som rätt ofta tog till kemisk hjälp för att skriva, åtminstone under det glada sextiotalet.
"Listor av denna typ blir dessutom lätt missvisande eftersom så gott som alla produkter säljer bäst den första månaden. För att inte tala om att denna lista bara representerar två butiker i hela Sverige."
Eeeeh, kanske. Tydligen så baseras topplistan i vissa fall på Göteborg + Stockholm och i vissa fall endast Stockholm. SÅ det kan vara än värre än du påpekar!
Du får väl fråga Blixten och Rosen och se om du får några coola skandaler som svar?
Tja, som sagt fast det kanske var på L-listan, jag minns en sen kväll på Lancelots kontor när jag gick in i ett mörklagt rum för att hämta nånting... och höll på att snubbla över Nightowl som låg raklång på golvet. Och han jobbade inte ens där.
Möjligt att han blivit sjuk å febrig, och låg där för att det rummet hade heltäckningsmatta och det fanns inget annat ledigt att ligga på (ingen av oss minns exakt), men jag stannade iaf till ett ögonblick och kontemplerade sicken j-a mysko arbetsplats det här var...
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.