WoW och andra spel lämnar överigt att önska vad gäller realistiska element. Som att elda opp kobolder med FWOOOOSH-spells. Och sedan plocka öron? Måste vara enda vettiga förklaringen till att man kan ta livet av femton styckna innan man får ett enda öra!
Hårdrockande gris. Do I need to say any more? 8D
Pållar. För att de är mysiga.
Skolantecknignar. Eller ja, skisser x3 inspirerad av sången Tales of the Black gjord av Tunng <3
Och sist men inte minst. Måste hinna ikapp kvoten av halvklädda kvinnfolk inom fantasy med fler halvklädda karlar. Hände medan jag lyssnade på Falconer, men om fågeln ens liknar en sådan vette sjutton xD
Jag tror allt kom i ordning nu. Hoppas. Annars får ni chansa. (Och bara för att klargöra, jag gör detta för underhållning, itne för att få kritik för att göra ngt åt bilderna )
Hårdrockande gris. Do I need to say any more? 8D
Pållar. För att de är mysiga.
Skolantecknignar. Eller ja, skisser x3 inspirerad av sången Tales of the Black gjord av Tunng <3
Och sist men inte minst. Måste hinna ikapp kvoten av halvklädda kvinnfolk inom fantasy med fler halvklädda karlar. Hände medan jag lyssnade på Falconer, men om fågeln ens liknar en sådan vette sjutton xD
Jag tror allt kom i ordning nu. Hoppas. Annars får ni chansa. (Och bara för att klargöra, jag gör detta för underhållning, itne för att få kritik för att göra ngt åt bilderna )
Attachments
-
101.9 KB Views: 0
-
41.7 KB Views: 0
-
17.8 KB Views: 0
-
28 KB Views: 0
-
66.2 KB Views: 0
-