Recensera mera!
ojoj... här var det grejer... nu ska här kommenteras.
Vi tar det nerifrån och upp bara för att vara lite bakvända.
La Trance de Quisz
Hoho! Comedy gold! Helt underbar! JÄÄÄ!! Allt som fattades var ett misslyckat PSY-slag bland intagningskraven.
Ulvens Brödraskap
Lite gråtrist och slentrianmässig tyvärr. Det konstanta användandet av siffror i texten var ganska irriterande. 70 går bra att skriva, 2 bör däremot skrivas "två".
Aftonrodnadens Orden
Som Zorianorden, fast mer helylle egentligen. Funkar, men inget som sticker ut.
Gränsryttarna
De har hade lite mer karaktär, och är tämligen intressanta. Lite märkligt att de måste äga just en ridhäst dock. Det känns som om gränserna inte är så klara egentligen. "En god häst som duger att rida längre sträckor på" hade varit ett lämpligare krav, egentligen.
Drakens Bröder
Framför allt, snyggast vapensköld. Annars, lagom och bra beskriven förutom en märklig detalj. De får inte äga någon mat? Gör inte det längre resor problematiska, eller är det meningen att den oinivigde väpnaren ska bära allt käket?
Ökenslättens beskyddare
Okej... slentrian var det inte. Kanske lite väl vågat t o m. Att släppa loss Tarkiska sandtigrar på slagfältet verkar lite galet, och elefanter trivs väl inte så bra i öknen?
Och vad det gäller bågar, den traditionella Mûhadinska ryttarbågen Zanmûhal torde väl vara det uppenbara valet för strid från kamelryggen?
Såja... det var det. Ta inte illa upp av min kritik för allt i världen bara, ni har gjort ett bra jobb, bättre än vad jag presterade i alla fall (är fortfarande skyldig Åke minst en riddarorden, lat som jag är...)
/Joel