Nekromanti Det är med en stor Ära jag presenterar...

Pendragon

Swashbuckler
Re: Nej, kalahari är en öken med elefanter. [NT]

Mjo... de borde kanske ha separat styrka för snabeln. På samma sätt som kentaurer o dyl borde ha separat sty för människoöverkroppen, eller åtminstone dess armar.

/Joel

Pendragon

Swashbuckler
Re: Kul med feedback!

Wtf? Behöver du glasögon? Kan det bli tydligare än "Mat räknas naturligtvis in som den "nödvändiga riddarutrustningen" ?
Faktiskt jo, jag är en smula närsynt och mina glasögon fanns inte till hands just då. Men jag syftade på biten om att de inte fick äga mat, vilken jag är säker på att jag läste nånstans innan. Nåja... helt säker är jag inte längre. :gremwink:

/Joel

hraufnir

Swordsman
Jag gör inga direkta uppdelningar men skriver ett allmänt utlåtande om hela alltet. Jag är imponerad och tycker att det är riktigt härligt när ni kommer ut med sådana saker. Bra skrivet, lite missar här och där rent korrigeringsmässigt (jag kan ta på mig att korrläsa allt en sväng eller två och skicka er mitt förslag, no offence vill bara hjälpa). I det stora hela var det kul och intressant, vissa ordnar kändes lite "vågade" medans andra var lite för "jordnära" om man skall dra en median. Men det är väl eg. det som gör dem intressanta, att de är så mkt olika varandra och de olika åsikterna. Däremot tyckte jag att det var lite väl mkt Daak-onani, speciellt de översta där. Annars var det bra och kul skrivet, t.o.m. bra att det fanns med något äventyrsförslag.

Grendel

Warrior
Svårt att låta bli...

Daak-onanin kommer sig av att jag skapade en packe sköldar kombinerade med namn, sorterade dem efter land, och sedan började jag beskriva dem uppifrån och ner. Alltså började jag med Damarien och sedan Jargien, för att sedan drabbas av stiltje. Och att med utgångspunkt från Damarien och Jargien falla över till just Daak-onani (bra ord, måste jag komma ihåg att använda ofta... :gremwink:) är inte så svårt... :gremgrin:
De känns dock väldigt torftiga i jämförelse med de andra. *suckar*