S Saurus Veteran Joined 24 Aug 2001 Messages 192 Location Vadstena 25 Aug 2001 #1 som jag inte kan namnet på riktigt, kan var KULT, det kallar Rollspelföreningen jag är med i för "MyskoLeif" //Saurus "The Warrior of Lustria"
som jag inte kan namnet på riktigt, kan var KULT, det kallar Rollspelföreningen jag är med i för "MyskoLeif" //Saurus "The Warrior of Lustria"
Dilandau Myrmidon Joined 27 Sep 2000 Messages 4,902 Location Stockholm 25 Aug 2001 #2 Intresseflaggan är hissad [nt] . - d - dilandau@another.com "Do Gnomes Dream of Subterranean Sheep?"
D Dr_Morbid Swordsman Joined 20 May 2001 Messages 520 Location Alingsås 25 Aug 2001 #3 du måste heölt enkelt berätta varför det kallas myskoleif annars får du beök av oss i RSF smisk och pisk... /images/icons/wink.gif /Dr_Morbid "jag ber tusen gånger om ursäkt för mitt stinkande hem och min fula fru"
du måste heölt enkelt berätta varför det kallas myskoleif annars får du beök av oss i RSF smisk och pisk... /images/icons/wink.gif /Dr_Morbid "jag ber tusen gånger om ursäkt för mitt stinkande hem och min fula fru"
S Saurus Veteran Joined 24 Aug 2001 Messages 192 Location Vadstena 26 Aug 2001 #4 cette fan varför, de kom bara på det bara för en hette leif i spelet och han var mysko tror jag //Saurus "The Warrior of Lustria"
cette fan varför, de kom bara på det bara för en hette leif i spelet och han var mysko tror jag //Saurus "The Warrior of Lustria"
S Sodivra Champion Joined 15 Sep 2000 Messages 12,406 Location Göteborg 26 Aug 2001 #5 Öh. Det skulle nog hjälpa om du beskrev spelet istället för en SLP.. /images/icons/wink.gif /Arvidos Magus- Too cool for public safety!\
Öh. Det skulle nog hjälpa om du beskrev spelet istället för en SLP.. /images/icons/wink.gif /Arvidos Magus- Too cool for public safety!\
D Dr_Morbid Swordsman Joined 20 May 2001 Messages 520 Location Alingsås 26 Aug 2001 #6 men fråga litet mer ingående annars kommer jag och de andra sjysta lirarna i RSF Smisk&Pisk och ger dig lite smisk... /images/icons/wink.gif /Dr_Morbid "jag ber tusen gånger om ursäkt för mitt stinkande hem och min fula fru"
men fråga litet mer ingående annars kommer jag och de andra sjysta lirarna i RSF Smisk&Pisk och ger dig lite smisk... /images/icons/wink.gif /Dr_Morbid "jag ber tusen gånger om ursäkt för mitt stinkande hem och min fula fru"
M Mr SL Warrior Joined 28 Dec 2000 Messages 395 Location i ett obetydelse löst ställe 26 Aug 2001 #7 Namn byte nu heter spelet myskosaurus!!!!!! kom till sak människa Livet är som en T6 det bästa man kan få är 6
Namn byte nu heter spelet myskosaurus!!!!!! kom till sak människa Livet är som en T6 det bästa man kan få är 6