Nekromanti Det går bara inte!

Aeon

Warrior
Jobbigt! Enligt N2 systemet så kan tyvärr inte...

Agenterna i Matrix ha sina Desert Eagles i axelhölster! De rymmer inte stora pistoler!!!

Skurken i Face Off kan inte heller ha sina häftiga .45:or i ryggslutshölster... det går inte heller ser du!

vi kör inte med Neogames konstiga definition på vapenhölster... vi kör att man kan ha vapen i vapenhölster.. annars vore det onödigt ju...

Hur förklarar ni på Neogames det här? Varför rymmer knappt några hölster stora pistoler... Förresten...

Varför räknas en Beretta M92 som en mellanstor pistol och en Colt .45:a som en stor? Har jag fel om jag påstår att Berettan är bra mycket större... den är i alla fall större än moderna Delta Eliten i mina händer...

/Martin

GrottrolletNaug

Swashbuckler
Agenterna i Matrix ha sina Desert Eagles i axelhölster! De rymmer inte stora pistoler!!!

Så klart dom gör, det är inte omöjlighet att göra formgjuta stora axelhölster, men det är inte bekvämt att bära dom, och dom syns hur tydligt som helst.

Skurken i Face Off kan inte heller ha sina häftiga .45:or i ryggslutshölster... det går inte heller ser du!

Det kan man säkert, men den är nog så stor så man tappar nog möjligheten att böja ryggen för att pistolen är för stor.

För övrigt så är det ganska mycket som görs i hollywood filmer som man inte kan i verkligheten.

Har jag fel om jag påstår att Berettan är bra mycket större...
Beretta har väl aldrig gjort någon riktigt stor pistol så vitt jag vet.
Här har du en länk till en liten bild av M92, ser inte så stor ut i mina ögon.
Den är i alla fall definitivt inte större än colten som om något är lite större än berettan.

nomardiculdacar

Warrior
Klart det inte gör. Men å andra sidan, kan man hoppa 10 meter+ mellan hustak och springa på väggar? I min mening så är det agenterna som trollat med koden, fixar en bugg som gör att man kan ha Desert Eagle i axelhölster.

Aeon

Warrior
Tror du att de hade en låtsas Desert Eagle i ett låtsas hölster när de gjorde filmen, eller?/images/icons/hairy.gif

/Martin

DAKRilla

Hero
Jag ser inget större problem med att införa ett "Stort Axelhölster™" som kostar 250-850 € och rymmer pistoler av typ S (eventuellt även ytterligare en eller rent av två storlekar större revolvrar och maskinpistoler), men som i övrigt fungerar precis som det vanliga Axelhölstret.