God45
#PrayersForBahakan
Är alltid systemet för att falla till den mörka sidan. Jag har aldrig sett ett system jag gillar! Det är alltid någon sorts paladin system som inte är kopplat till varken den vagt bushido koden i den första trilogin eller daoismen och buddhismen från prequel trilogin. Det tar alltid bort alla möjligheterna att ha filosoiska debatter om kraften eller Jedi filosofin och det gör att man inte kan ha NPC:er som Kreia från KOTOR 2 eller Vergere från legends.
Så när jag spelleder tar jag alltid ut de systemen och låter spelaren välja om de faller (It is such a quiet thing, to fall. But far more terrible is to admit it.). Och när jag spelar försöker jag alltid få börja som dark side så att jag slipper bry mig om det här nonsenset och utforska delar av filosofin jag tycker är intressanta. Fast jag tycker att nietzscheansk jedi borde fungera utmärkt.
Hur gör ni?
Så när jag spelleder tar jag alltid ut de systemen och låter spelaren välja om de faller (It is such a quiet thing, to fall. But far more terrible is to admit it.). Och när jag spelar försöker jag alltid få börja som dark side så att jag slipper bry mig om det här nonsenset och utforska delar av filosofin jag tycker är intressanta. Fast jag tycker att nietzscheansk jedi borde fungera utmärkt.
Hur gör ni?