Om du fick ta små skopor ur olika filmer, säg kanske 99 andelar, vilka filmer skulle få vara med i den soppa det som du helst vill spela/uppleva när du rollspelar? 45 delar Pippi, 2 delar Hellboy, 11 delar Smurfarna, 4 delar Det sjunde inseglet ...?
Ymir;n63379 said:What to make of that? Jag antar att kontentan måste bli att jag innerst inne vill spela Narutaru... O_O
.
Men... men... It works on so many levels! Jag för min del uppskattar den typen av rollspel väldigt mycket.chrull;n63380 said:Ibland känns det dock som om man spelar 100% av det här:
Du kanske kan ersätta med Starchaser: The Legend of Orin och blanda i nånting till för att få i lite mer gonzo/post-ap?Godzillikles;n63412 said:Ack! Insåg just att Thundarr är TV, inte film. Är jag diskvalificerad då?
Tempot i den striden är helt underbart. Min fru som satt bredvid och surfade på andra datorn sneglade på min och utbrast "Håller skeletten på och går fortfarande???".Owlbearpig;n63472 said:Förbålt. Jason-ninjad med en minut. Kanske för att jag tvunget skulle leta upp ett klipp.
Bra tips, för den har jag inte sett. Kollade dock på lite klipp nu, och jag är specifikt ute efter mer:DeBracy;n63443 said:Du kanske kan ersätta med Starchaser: The Legend of Orin och blanda i nånting till för att få i lite mer gonzo/post-ap?