Med reservation för att jag slutar 18. Verkar kunna anlända runt halv åtta till Hötorget.anth said:Idag bestämde vi preliminärt torsdag vid hötorget.
http://www.doodle.com/2hrhw6mdt3fn6fbt
Mao kan den inte bli "grabbed", och inte ta ongoing damage. Vilket leder till den koko-effekten att anden är jättebra på att blockera gelkuber - den måste ju bli manuellt ihjälslagen först.Q: Can my SC be pushed, pulled, slid, slowed, stunned, dazed, blinded, deafened, petrified, or take ongoing damage?
A; No. It can only be damaged and only you can move it according to the rules on page 120
of PHB2. If it takes 10 + 1/2 your level in damage then it is dismissed and you take damage equal to 5 +1/2 your level
</div> <div>Råger that, jag tror vi har ett PM rullandes bara att jag glömt det och skrev här i stället så mitt fel </div>Dante said:Förlåt att jag lägger mig i er diskussion, men jag tycker nog att ni borde använda PM-funktionen för att bestämma var och när ni ska träffas för att spela. <div>
</div> <div>Sånt har nämligen väldigt lågt intressevärde för resten av forumets användare. </div> <div>
</div> <div>Detta forum är, som namnet gör gällande, främst till för krönikor och spelrapporter.