Nekromanti Doctor Who - the trip of a lifetime!

Krille

Super Moderator
Nu har jag beskådat två avsnitt av den nya Doctor Who-serien. Och jeflar vad skoj det här var! Precis lika korny plottar som vanligt, klart mycket snyggare, och med Christopher Eccleston som den nionde Doktorn. Rapp dialog och en underbart kul doktor.

Jag kommer gilla den här serien!

Troberg

Sinister eater
Nu har jag beskådat två avsnitt av den nya Doctor Who-serien. Och jeflar vad skoj det här var! Precis lika korny plottar som vanligt, klart mycket snyggare, och med Christopher Eccleston som den nionde Doktorn. Rapp dialog och en underbart kul doktor.
Jag kommer gilla den här serien!
Låter lovande! Då ska jag bara hinna titta genom de föregående 26 säsongerna först (hatar att se saker i fel ordning) och jag saknar säker en fjärdedel av de avsnitten.

Fortfarande ingen som vet om de nya avsnitten är säsong 27 eller en separat serie? Jag vill veta hur jag ska organisera dem...

Robert Jonsson

Nothing is True. Everything is Permitted.
ingen som vet om de nya avsnitten är säsong 27 eller en separat serie? Jag vill veta hur jag ska organisera dem...
Mig veterligen är det säsong 27.

Örnie_UBBT

Swordsman
Fyra avsnitt in har jag kapitulerat helt.
Badguysen är verkligen klassiska Doctor Who-baddies... levande plastmedvetanden, sabotagespindelrobotar, gasvarelser från Bortom Tid och Rum, aliens förklädda till fjärtande människor etc etc...

"If you come from another planet, how come you sound like you're from the North?"
"Lots of planets have Norths!"'

hälsar
Örnie, på plats i Doctor Who-land

Storuggla

Champion
"Badguysen är verkligen klassiska Doctor Who-baddies... levande plastmedvetanden, sabotagespindelrobotar, gasvarelser från Bortom Tid och Rum, aliens förklädda till fjärtande människor etc etc..."

När man läser det såhär så förstår man inte hur Star Trek kunde sno hela klabbet... :gremgrin:

Storuggla, se upp för the cybermen

Krille

Super Moderator
"När man läser det såhär så förstår man inte hur Star Trek kunde sno hela klabbet..."

Hela klabbet snodde de faktiskt inte. Det är bara uppblåsta jänkare som inbillar sig det, men faktum är att Trek-franchisen bara leder med två säsonger, tre om man räknar den animerade serien. Och nu har ju en tionde doktor utsetts, så vi kan nog räkna med en 28e serie inom inte allt för länge.

Troberg

Sinister eater
"När man läser det såhär så förstår man inte hur Star Trek kunde sno hela klabbet..."

Hela klabbet snodde de faktiskt inte.
Precis, de klarade inte av att sno den verkliga guldgruvan: Daleks! EXTERMINATE! EXTERMINATE! EXTERMINATE!

Det bästa filmmonstret någonsin!