PROMOTION DoD-äventyr - Dimkungens skog

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Jag behövde något att göra i sommar, så jag tog det äventyr som jag skrev till en retro-version till DoD för två år sedan och uppdaterade det till Fria Ligans regelsystem, layoutade om alltihopa till ett A5-häfte och lade upp det på DriveThruRPG. Det är ett äventyr som ska likna de gamla klassiska äventyren från 80-talet, både till innehåll och format. 40 sidor långt i den här versionen.

Från och med nyss finns det alltså tillgängligt för försäljning på den här platsen.

Gnovald

Warrior
Har köpt PDFen och skummat igenom äventyret. Snygg och välskrivet :)

Gillar både konceptet med ett äventyr utan en direkt handling och känslan av nostalgi från gamla dagar :)

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Tack så mycket! :)

Är det någon som kan kolla om de kan se förhandsvisningen? Jag har uppdaterat den flera gånger, så att det ska finnas en förhandsvisning av fyra sidor, men jag kan inte se den, och jag vet inte om det beror på att jag ser en gammal version av sidan, eller om det är DriveThruRPG som är buggigt.

Paal

Imaginär fantast
Tack så mycket! :)

Är det någon som kan kolla om de kan se förhandsvisningen? Jag har uppdaterat den flera gånger, så att det ska finnas en förhandsvisning av fyra sidor, men jag kan inte se den, och jag vet inte om det beror på att jag ser en gammal version av sidan, eller om det är DriveThruRPG som är buggigt.
Jag får upp fyra sidor sample file.