skall det disskuteras alla versioner till DoD. Men att det hela tiden måste disskuteras om vilken version som e bättre en den andra har blivit lit jobbig på sistonde, då var tionde inlägg just behandlar den frågan.
Sen skall det självklart disskuteras om alla möjliga versioner, det är ju givet...
"Oderint dum metuant"
"Låt dom hata, bara de fruktar"
Jag håller med! Vilket tjafs det är om allt. Alla bara klagar.
Trots det så är det ingen som tvingar någon annan att läsa det. Det blir ju så lätt om man slutar läsa så fort man inte tycker om det.
Så du menar alltså att du inte vill ha DoD6 loggan kvar? Hur kan man va så urbota dum att man bryr sig om något sådant. Du struntar alltså i innehållet i forumet. Allt blir bra om man byter ut den officiella loggan mot en gammal som ej längre gäller?... pucko!
"Ägna inte för mycket tid till att vara en bra människa, inte en jävel kommer att tacka dig för det"
Själv använder jag HTML-kod som ser ut såhär: < B > (utan mellanslag) och avslutar med en "sluttagg". </ B >.
Man kan också skriva [ B ] och [/ B ]. Stor bokstav behöver man inte heller skriva.
Detta skriver jag runt ordet/orden. Ex. < B > Hello world </ B > (inga mellanslag ska finnas med mellan < eller > och B)
Resultatet blir:
<B>Hejsan</B>
Vill du ha kursiv stil så skriver man [ I ] eller < I > runt orden/ordet.
Fattar du inte ett dyft av vad jag menar så läs <A HREF=http://forum.rollspel.nu/faq_swedish.pl?Cat=#html>FAQ:en (Freakly Asked Questions)</A>.
/[color:green]Han</font color=green> som också vill poängtera att bokstäverna står för <EM>italics</EM> och <B>bold</B>
Enligt min ringa mening så skulle
det underlätta för alla om man
skrev ut vilket version man snackar
om, dels för dem som inte är
intresserade men oxo för att man
då har lättare att följa med i resonemanget.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.