anth
Vetefan
Jo, men jag tänkte mest att kan en FLGS ta förbeställningar borde en annan också kunna göra det.Storuggla said:Antagligen så, men nu frågade jag Lekbergs...
Storuggla, av rent dietära skäl
Jo, men jag tänkte mest att kan en FLGS ta förbeställningar borde en annan också kunna göra det.Storuggla said:Antagligen så, men nu frågade jag Lekbergs...
Nej, föhandsbokningen är inte upp på Lekberg's än (och inte i Riotminds egna shop heller vad jag vet).Storuggla said:Antagligen så, men nu frågade jag Lekbergs...
Kul att du är positiv - till allt!Andy said:Det kommer de inte att göra. Dom kommer att kör med dom reglerna som finns online (och ungefär samma som var i Trudvang-boxen).yokohomo said:Jag hoppas att de skrotar det senaste systemet och satsar på DoD6/expert i stället. Drakar ska spelas med BRP system. Ju enklare desto bättre!
Jag gillar alla regler, oavsett sort!
Ja, du kommer att få ett mail när det finns att hämta i butiken. Tack för beställningen! Magnus, Åke och Anders på Lekberg's blir jätteglada.Storuggla said:Köpt/förhandsbokat! Du säger till på något vis när den finns att hämta, eller hur?
Storuggla, vis är vist
Andy said:Hej,
nu går det att förhandsbeställa
Drakar och Demoner Rollspelet
och
Drakar och Demoner Trudvang
hos
www.lekbergs.se
Välkomna!
Köpt och beställd.Andy said:Hej,
nu går det att förhandsbeställa
Drakar och Demoner Rollspelet