Redaktör Bad Cop
Veteran
Min spelgrupp är mitt uppe i en monsterstor kampanj. Vi började sommaren 1998 med WHFRPs "The enemy within" fortsätter med Mutants "Den grå döden och ska snart starta en "Svavelvinter och Nidland" kampanj" i väntan på den sista delen av "enemy". Allt detta spelas med samma karaktärer, iallafall de 2 som fortfarande lever, de vandrar genom multiversum. Mitt problem, som jag är lat nog att inte lösa själv, gäller religioner i Ereb Altor.
Är det någon som har sammanställt all utspridd information om religioner i Ereb och är det någon som har ett system för prästmagi till EDD alt. DoD 91? En mycket tongivande karaktär är präst och i WHFRP kan de kasta magi liknande böner och detta ska han fortsätta med hade jag tänkt.
Har ni svar på mina problem maila gärna utanför forumet.
Är det någon som har sammanställt all utspridd information om religioner i Ereb och är det någon som har ett system för prästmagi till EDD alt. DoD 91? En mycket tongivande karaktär är präst och i WHFRP kan de kasta magi liknande böner och detta ska han fortsätta med hade jag tänkt.
Har ni svar på mina problem maila gärna utanför forumet.