Nekromanti DoD91 Formulär

Dark Adonis

Veteran
Tja. har precis börjat spela lite DoD91 igen. Dock har jag problem att hitta formulär. Eftersom Rollformulär får kopieras hur som hellst så förstår jag inte varför det ska vara så svårt att hitta och ladda ner en pdf på dom. Om någon känner till någon sida eller har en pdf skulle jag bli grymt nöjd dock. Skiter i om det är hemma gjort eller orginal. Chronopia formulär fungerar också. Tror inte dom var speciellt annorlunda.
Tackar

solvebring

Superhero
Äldre spel = lika avdankade hemsidor. :gremwink:

Med andra ord länkar jag härmed till Nimins.

... Brukar själv använda det där formuläret, som du hittar där, för just 91:an.

Dark Adonis

Veteran
Ahhh du min vän har just räddat mitt liv (från att kladda ner min karaktär på ett vanligt tråkigt linjerat papper)

Konrad Konvalj

Myrmidon
Ja har ett fresht formulär på jobbet, och kan maila över det vid tillfälle. Lär inte bli förens efter helgen dock så haru brådis besök nimins hemsida som Sälve länkade till.

K.K, beredd att hålla med om hemsidan inte riktigt är up to date så att säga

Dark Adonis

Veteran
Ja du tillgång till skrivare har jag enbart fram till Tisdag kväll. Men Får jag formuläret innan dess så är det ju fina fisken ^^

solvebring

Superhero
Dark Adonis said:
Ahhh du min vän har just räddat mitt liv (från att kladda ner min karaktär på ett vanligt tråkigt linjerat papper)
Np. =)

Här finns det något också. Det sägs vara till EDD, men jag tycker det ser ut att passa 91 lika bra.

Sedan finns ju Rollperson.se där du kan malla upp ett eget efter bästa förmåga.