Nekromanti Dojosprängare.

KamiFisk

Hero
Fulade runt lite och kunde inte sluta.
Tyckte den blev ganska rolig, jepp vet att svärdet ser skumt ut skall väll vika det rätt nångång.

Attachments

Oreh

Warrior
Lustig lite gynnare det där, saknar bara en orange tuppkam eller kanske en lagom skabbig stråhatt :gremlaugh:

Fint gjort...

w176

Förlorad dotter
Kickass väldigt snygg känsla av rörselse, man jag tycker inte repet stärker det. Jag skulle testa att bara plocka bort repet så att karakrären skildras i mittet av ett hopp eller attack. Det skulle bara krävas en mindre ändring av tårna för att få till det.

Med svärdet kan du nog våga göra det mer rakt och lita på att betraktarens öga ska uppfatta att det är ett böjt svärd i perspektive.

Jag skulle anfalla svärdet med transform tool på olika sätt för att få det rätt. Typ använda perspective och warp på det.

solvebring

Superhero
What w176 said.

.. Ja, förutom sista meningen för av det förstod jag inte ett jota. Det är la töcka däringa utrikiskt digitaltecknarspråk dä.

w176

Förlorad dotter
Kompostionen lämnar oss lite hängande. Att ha karaktären påväg ut ut bild är läkert och du verkar ha fått ett bra tredjedelshärn fokus på huvudet, men det behövs något på resten av bilden för att väda uå det lite, om så bara en antydd horisontlinje, eller en text.

KamiFisk

Hero
Tackar för tipsen och kritiken, Tänkte leka lite med warp, experimenterade lite igår natt, så nu har jag lite bättre koll på hur det fungerar.

Och det kommer senare att ligga en text i bilden hade jag tänkt. =)