Troberg
Sinister eater
Jag håller på med lite pyssel kring mitt system. I det får man de spelmässiga effekterna av skadan när den inträffar (tex minus på färdigheter och sånt), men skadans exakta natur får man inte förrän man ser man inte förrän man undersöker den ordentligt. Detta är då i första hand för inlevelse och rollspelsändamål, men kan tex ge upphov till bestående men, kräver speciell vård eller andra problem som inte var uppenbara från början.
Eftersom mina kunskaper om människokroppen i princip går ut på att den är slafsig på insidan så behöver jag lite hjälp. Jag har delat upp kroppen i ett antal träffområden och behöver ett antal skador av varierande grad, allt från småskador som läker på någon dag till allvarliga skador, för varje område.
Följande träffområden finns:
Fot
Underben
Knä
Lår
Höft
Skrev
Mage
Bröst/Rygg
Hand
Underarm
Armbåge
Överarm
Axel
Hals
Huvud
Nå, någon som känner för att ge utlopp åt sin morbida fantasi? Var inte blyga, ge mig hela styckningsdiagrammet, jag är tacksam för allt jag kan få...
Eftersom mina kunskaper om människokroppen i princip går ut på att den är slafsig på insidan så behöver jag lite hjälp. Jag har delat upp kroppen i ett antal träffområden och behöver ett antal skador av varierande grad, allt från småskador som läker på någon dag till allvarliga skador, för varje område.
Följande träffområden finns:
Fot
Underben
Knä
Lår
Höft
Skrev
Mage
Bröst/Rygg
Hand
Underarm
Armbåge
Överarm
Axel
Hals
Huvud
Nå, någon som känner för att ge utlopp åt sin morbida fantasi? Var inte blyga, ge mig hela styckningsdiagrammet, jag är tacksam för allt jag kan få...