Nekromanti Donationer

seinet

Swashbuckler
Hittils (klockan 23:25 den 18 november 2001) har omröstningen teoretiskt sett gett www.rollspel.nu 19310 kronor.

Själv valde jag 200 kronor i valet för att jag vet inte om jag kan gå så högt upp som till 500, men jag skulle gjärna donera mer än 200, skulle det inte vara bättre med intervall istället?

ingenting
1-20 kronor
21-50 kronor
51-100 kronor
101-200 kronor
201-500 kronor
över 500 kronor

/Seinet Wintermute - Gissar att säkert många inte deltagit i omröstningen (som hittas på www.rollspel.nus förstasida). Var med och rösta och se själv hur mycket pengar vi alla kan lyckas skrapa ihop till sveriges (om inte världens) bästa rollspelssida!

<font size="3">Klaga INTE på Offensiv!</font>
<font size="1" color="#646464">Vi vill se RipperDoc äta sina kängor.</font>

Gardener

Champion
I och med att så många verkar kunna tänka att hjälpa till så har vi beslutat att börja ta emot donationer och håller på att fundera över hur vi kan lösa det. Vi vet inte riktigt när vi kan börja med det, men vi jobbar på det.

seinet

Swashbuckler
Så bra, äntligen kan man göra sig av med överflödiga pengar /images/icons/laugh.gif.

Nej då, men några hundringar skall man allt se till att donera. Ett tips kan vara att ni skapar ett postgirokonto eller dylikt, tyvärr blir det ju då problem för de som brinner av begäret att donera sådär 10-50 kronor då posten rånar en på 20 kronor när man betalar/hämtar till/från postgirokonto.

Men man kan ju alltid betala via sin internetbank, men jag antar att många av de personer som donerar i den klassen hör till de "lägre" åldrarna och inte har skaffat sig sådan tjänst än, men de kan ju alltid gå till sån snälla mor eller far och be dem göra det om de får pengar för det.

Sedan skulle det vara roligt om man ibland kunde få en liten överblick på hur mycket som donerats och vad nästa stora utgift för www.rollspel.nu kommer vara och hur mycket det kommer kosta.

/Seinet Wintermute - Lyssnar på Judas Priest - Let Us Pray (Call For The Priest)

Gardener

Champion
Första frågan: Varför lägger du in dubbla inlägg?

Vi kommer att ha en donationssida där det beskrivs hur man gör för att donera, vilket antagligen kommer bli inbetalning på ett postgirokonto, och då enklast med en internetbank. Sen kommer vi att ha någon sorts tacklista och redovisning för hur mycket som kommit in och vad pengarna gått till.

seinet

Swashbuckler
Första frågan: Varför lägger du in dubbla inlägg?

Svar: För att det råkade bli så, jag råkade av misstag trycka på mellanslag två gånger och så postades det dubbelt fast jag fick ett litet fint meddelande där det stod något i stil med "det gick inte att skicka meddelandet eftersom det redan finns", frid och fröjd tänkte jag då...

Nu en liten fråga av mig: Genom att skriva "första frågan" förväntar man sig att det kommer att komma en "andra fråga", men i detta fall kom det ingen andra fråga.

/Seinet Wintermute - Skall försöka att enbart trycka på mellanslag en gång nu då /images/icons/smile.gif

Gardener

Champion
Tänkte skriva "Först en fråga" men det måste blivit kortslutning nånstans. Var säkert några aliens som rövade bort mig tillfället och programmerade om min hjärna så jag gjorde fel.

Staffan

Myrmidon
Aliens (OT)

<blockquote><font size=1>Svar till:</font><hr>

Var säkert några aliens som rövade bort mig tillfället och programmerade om min hjärna så jag gjorde fel.

<hr></blockquote>

Hatar inte du också när de gör så? Tacka vet jag på den gamla goda tiden när de bara rörde om i diverse kroppsöppningar...

Rickard

Urverk speldesign
Bra att du skrev det.. Jag brukar nämligen nästan alltid (98% av ggrna) knappa in forum.rollspel.nu och gå direkt till forumen.

/[color:448800]Han</font color=448800> som genast ska gå och klicka i lite teoretiska pengar

seinet

Swashbuckler
Du får väl göra som jag och traska till www.rollspel.nu och skumma igenom den sidan först innan du tar dig vidare till forumen. Det tar inte alls lång tid.

/Seinet Wintermute - Går alltid (100% av ggr:na) till www.rollspel.nu

Sodivra

Champion
Väderleksrapport

..och idag kan vi vänta oss relativt soligt väder, med få eller inga alienbortföringar.. /images/icons/alien.gif