Nekromanti Donera, era töntar! Utmaning!

Foggmock

Myrmidon
Jag donerade 28 dollar och 33 cent till Rollspel.nu häromveckan. Det är typ 220-230 spänn, inte så mycket egentligen, men det var slack-stålar på mitt paypalkonto jag inte lyckats slösa. Dessutom är jag numera totalt jävla utfattig. Jag vet alltså att ni kan bättre.

Jag vet inte hur trögt det går, men stålars behövs alltid och det vore väl trevligt att ge forumet en julklapp? Kan vi genom en lite kraftansamling såhär innan jul försöka få ihop minst 1500:-(ni behöver alltså bara donera 1300, eftersom jag börjat) lovar jag att donera 1500:- ytterligare så fort mina ekonomiska medel tillåter det (eventuellt i mindre bitar, kanske en femhundring i stöten).

What say you?

Big Marco

Läskig
Antagen!

Så, $36.42 USD donerade. Jag hoppas att det hjälper stabiliteten.

Med tanke på hur mycket jag hänger här är det inga pengar i jämförelse.

Hunk

Hero
Re: Antagen!

EUR 30 donerade. Nu är vi i alla fall halvvägs mot målet!

Ackerfors

Alas, your rapids!
Tack så jättemycket!

Tack för de donationer som gjorts, vet inte hur mycket som kommit in sen det startades och har ingen aning om vad de kommer att användas till, men jag är säker på att de är välbehövliga.

Det är lätt att verka girig, men jag säger det ändå, donera mera! Donationerna hjälper oss att få klar nya webbplatsen snabbare och sidan kommer att bli bättre och stabilare, med största sannorlikhet.