Det verkar vara brist på forumiters drömmar om andra forumiter...
Har inte så mycket att komma med jag heller. Jag har
tennisdrömmen och sedan har både Han och Bearnie förekommit i drömmar men det blev det inga inlägg av. Däremot drömmer jag massor om släktingar och gamla klasskamrater av någon anledning (finns här nån drömanalytiker så säg till varför det är så).
Jag tar och pratar om nattens dröm istället, den hade både gamla klasskompisar och släktingar i sig (en av de gamla klasskompisarna har jag spelat rollspel med och kusinen lirar fortf. så det finns rollspelsanknytning om ni tycker jag ska ge fan i att posta sånt här på forumet
).
I alla fall... drömmer startar med att jag och två gamla klasskompisar, killen J och tjejen N, sitter nånstans. Jag och J har varsin kam och kammar N:s hår. Hon säger åt mig att sluta men inte J, vilket jag antagligen inte gillade eftersom jag fortsatte kamma. Jag blev tillsagd kanske 3 ggr innan jag la av helt.
*drömklipp*
Vaknar i en dubbelsäng med N. Hon antyder att jag snott hela täcket, jag säger förlåt. Jag går upp och in i duschen, säger åt henne att om hon vill ha nåt härifrån får hon hämta det innan jag börjar duscha, men hon hör inte för hon har gått in i en annan dusch.
*drömklipp*
Duschen är väldigt speciell för i den så hamnar jag mitt i en simhall. Ingen ser mig och folk går rakt igenom duschen så jag existerar bara i nån slags eter... jag känner dock tröghet när jag rör saker även om mina händer går rakt igenom allting (även mig själv). Ibland kännd det som om omgivningen kan se mig men det händer inget ytterliggare på den fronten. Jag märker att jag genom att stoppa in fingrar i hjärnan på förbipasserande kan styra deras handlingar vilket jag hinner roa mig med på minst 2 personer.
*drömklipp*
Tillbaka i sovrummet med de två duscharna. Okänd person rusar in i rummet och skriker att jag måste skynda mig innan monstret kommer. Normalt skulle man stanna upp och fråga "vilket monster?" men sånt blev det inget med. Jag skyndar mig att klä på mig och precis när jag ska gå ut genom den öppna dörren så dyker monstret upp där. Han ser ut som nån slags förvriden människa med långa klor. Han hoppar på mig och jag landar på rygg, jag lyckas dock få in fötterna under honom och sparkar iväg honom i en volt in i rummet. Sedan springer jag ut och låser dörren bakom mig. Om inte drömmer trollat bort N vid det här laget så var hon rätt körd... det fick man aldrig veta. Troligtvis är hon borta, personer brukar inte återkomma efter drömklipp hos mig.
*drömklipp*
Kommer ner för en trappa och befinner mig i stora hallen i morfars hus på landet. Plockar upp en lång röd hammare i solitt järn i hallen och springer ut. Där fanns nåt annat monster som jag försöker springa ikapp och slå i huvudet med min hammare men jag hinner aldrig ifatt honom. Istället dyker det upp någon slags öppen buss med en massa fiender med flintlåsgevär eller något i den stilen. Jag ger mig på dem istället, lyckas slå iväg nåt brinnande jox med min hammare som hamnar i det stora fältet (med nån slags oidentifierad gröda) som tydligen stod precis bredvid oss... det börjar brinna och fiendegruppen hånar mig och skrattar åt mina mesiga fighting skills. När det visar sig att jag kan styra elden genom att prata med dem så blir de dock knäpptysta och fyllda av skräck. "Kom" säger jag när fienderna befinner sig mellan mig och elden och så påbörjas uppeldandet av dem. Plötsligt så upptäcker jag min kusin G (här i 8-årsåldern av nån anledning) mitt i röran. Jag säger åt elden att stanna och försöker ropa mig till honom, men han ser ut att vara paralyserad av skräck. Till sist så blir det fast på honom och jag kan fortsätta att dra elden till mig och elda upp fiender.
Sedan tog drömmen slut och det kom
eftertexter med namnen på alla skurkar jag eldat upp.