Konrad Konvalj
Myrmidon
Basse Kofot du må göra en utvärdering av R1 och R2 också.
Det märks att du fått en ny roll Basse. Du är nu full av självförtroende. Konstigt sånt därnt!Basenanji said:Sedan: när ni läser Reccas poster så här in hindsight* så rekommenderar jag att ni tänker er att hon gärna (som ulv) sällan lämnar den rollbeskrivning hon fått. Kanske kaxigt av mig att påstå detta, men jag är övertygad om att Recca tycker att det är bättre att försöka få folk att digga henne genom intensivt postande och vass argumentering. Att däremot börja jiddram ljuga, hitta på och konstra – det är knappast hennes stajl. (Det är MIN stajl när jag får hedersuppdraget at spela en ulvroll).
Så det där om tajmlård etc kan nog tas som en rätt nära rolltolkning.
*Visst är det oslagbart coolt att blanda engelska och svenska, huh?
Okej. Min roll stärker definitivt tankarna att ulvarna kan smitta andra. Så, just nu resonerar jag som så att ulvarna förmodligen smittade någon i runda ett. Frågan är vem? En annan fråga är hur många ulvarna var från början. Jag är rädd för att de faktiskt var tre från början, vilket betyder att vi just nu kan ha med tre ulvar att göra. Alternativt att de var två från början och idag är tvåKånrad said:Jo. Alltså, Recca var ulv. Finns det en möjlighet att hennes roll som den där Veiron kan infektera andra spelare? Är det fluffmässigt fresht om det är den rollen som kan göra sånt?
Om så är fallet ställs ju rätt mycket på ända. Trasapas grönhet som jag tidigare snackade om är ju den saken som främst ställs på ända.
Han är ju i mångt och mycket väldigt grön tack vare sina insatser gentemot Recca + att tanken på att vända drevet från en ulv till en annan och samtidigt riskera en dubbelhängning på två ulvar är helt otänkbart ur ulvsynpunkt.
Om Recca hade förmågan att vända någon från bybo till ulv så är ju Trasapa ett smart val.
Varför?Basenanji said:Jag suger lite på mitt nummer, men jessbåx, jag har ett nummer. Jag är en Dåktår.
Bra kompis. Det var ju inte så svårt, inte för att det sätter dig i en grönare dager men nu har du outat det samma som Jocke Kofot och det gör ju saken mer rätt.Basenanji said:Men, nu ser jag ju att han har gått ut med nummer.
Doktor nr 9.
That's it.
(161 olästa poster, man ska inte lurka Basenanji!)
Hur din roll stärker det hela kan vi ju gå in på lite senare, men tre ulvar från början om de kan smitta en spelare varje runda?Basse said:Okej. Min roll stärker definitivt tankarna att ulvarna kan smitta andra. Så, just nu resonerar jag som så att ulvarna förmodligen smittade någon i runda ett. Frågan är vem? En annan fråga är hur många ulvarna var från början. Jag är rädd för att de faktiskt var tre från början, vilket betyder att vi just nu kan ha med tre ulvar att göra. Alternativt att de var två från början och idag är två
Okay, får du tid under dagen kan du kasta fram dina egna ord gällande din information.Ruga said:Ska bara säga attt jag har följt med lite smått kommer skriva när jag kommer hem efter jobbet.