Nekromanti Dracon, Sydcon, Vildhjarta osv

Foggmock

Myrmidon
Hej alla! tänkte börja med att utlysa ett äventyr på Sydcon till DoD6 jag tänker SL:a. jag behöver fem personer som spelar. tänkte bara ge oss på forumet lite försprång gentemot de andra dödliga på SydCon som får veta om det lite senare. Jag kommer dela ut karaktärer(men bli inte ovarsamma om deras liv) för det/images/icons/laugh.gif) som kommer 'släppas' officiellt, dvs de som vill ha en kopia får det.äventyret kommer även finnas (i begränsad upplaga)
nu ska jag On Topic igen.
Enligt hysch-hysch uppgift (inte hemligt längre) kommer Dracon att hållas på Stagenliusskolan i Kalmar. (magnus malmbergs mamma jobbar i skolköket och vaktmästaren är gift med min faster, så ryktena når mig. dessutom känner jag en som jobbar på tryckeriet som ansvarar för riotminds produkter.(iaf grundboken)) datum minns jag inte exakt, men jag har det nånstans. jag och många med mig efterfrågar MER och BÄTTRE info om DraCon eftersom det det ligger i faggorna. mer exakta tider, ett program (i stort räcker) samt mat etc. det vore på sin plats nu, RiotMinds!
OM, och jag säger OM Vildhjarta trycktes i Kalmar, varför i hela glödheta lavalandet finns inte det i min butik? (kalmar lek och hobby) som hävdat att de kommer få in produkter snabbt för att Magnus bor i denna kära stad?jag har juh hört (och sett) att Tradition har haft det länge, och ett flertal hävdar att de köpt det i Göteborg! OM då det trycktes i kalmar, varför prioriterar RM tradiotion? e det så svårt att få ett par exemplar till Lek och hobby?
tänkte även fråga ifall det är okej att anornda en mindre Mage Knight turnering på nått bord under DraCon...vad jag vet finns intresse iallfall...
lite funderingar från min sida som helst ska få svar. SNARAST!

Jag vet att jag har rätt!

Hasse

Hero
Plockar fram mitt ex av Vildhjarta och bläddrar försiktigt fram ett par sidor och tittar var det står att det trycktes.
För Repro och tryck ansvarade Kalmarsund tryck AB, Kalmar.

Hasse

So you think you can tell heaven from hell, blue skies from pain.
Pink Floyd

Smaug

Veteran
Äventyret Vildhjärta finns även på Appeltofts bokhandel i Kalmar. Spring dit och köp vet ja!

G

Guest

Guest
Exact!, Kalmarsund tryck AB, Kalmar stämmer bra...

Lurigt det där, om den trycktes i Kalmar borde den väl finnas i butikerna där oxxå?!, eller?...

klurigt..

ha det!

//[Zed]
'rage the enemies...'

Foggmock

Myrmidon
varför i h-vete har de det på bokhandeln men INTE i spelbutiken?? kass marknadsföring, för Kalmar Lek o Hobby visste inte ens om att Vildhjarta var ute... skärpning, Riotminds!

Magnus Malmberg

Veteran
Vildhjarta

Skärpning?

Så vitt jag vet så levererades 5 st äventyr till Lek och Hobby fredagen innan det släpptes...
Var även där i dag för att se om det möjligen var så att de var slut.. Upptäckte då att det fortfarande fanns två kvar...
så jag tror inte att det behövs någon skärpning från vår sida Foggmock

Magnus

Foggmock

Myrmidon
Re: Vildhjarta

ok jag tar tillbaka allt jag någonsin sagt. det är lek och hobby som har usel information... btw jag köpte den idag och det var den sista... hur tidigt var du inne? jag var där typ elva i morse..eller de kanske la upp nya när jag köpte den..vem vet. de hävdade iallfall igår på telefon att de itne visste att den komit ut, och inte när den skulle komma. min kritik var riktad mot dem, inte mot er. (även om det lät så../images/icons/blush.gif
riktigt bra äventyr måste jag säga. ska testa det på min spelgrupp imorrn... Ha det gott!

Runde Rolf

Swordsman