Tomtar och troll [OT]
"
Kritiken framfördes i stil med 'Gud vad bra Expert är för det har ett gött system och gud vad kass dåddsex är för det har en mysko värld'. Äpplen och päron."
Ja, just det.. Fan.. Tack för att du upplyste mig.. Det var ju precis som
Caligula skrev.. Jag missade
helt hans huvudpoäng när han hade med alla argument.. Tja.. Ja, tydligen är det här ett tydligt fall av troll.. Jag menar, det här har ju diskuterats till dödsdagar.. Guud, vad det här ämnet har kommit upp mycket på senaste tiden.. Och ja..
Caligula är ju värst av dem alla.. Han startar ju massvis med menlösa trådar utan några argument här på DoD-forumet.. Eller?
Tydligt fall av troll tycker jag faktiskt inte det här är.. Troll säger inget menfullt i sina inlägg.. Troll startar trådar bara för att provocera.. Troll säger samma saker om och om igen.. Nej, det räcker inte med en av dessa grejer för att klassas som troll, enligt mig.. Det måste åtminstone vara två av dessa punkter för att kunna klassas som det,
enligt mig.. Vad är din definition av ett troll? Kanske har jag fattat termen fel?
Hellre ser jag den här tråd(startar)en som en tomte.. En tomte en sådan som får plötsligt infall och skriver någonting.. En tomte är någon som kanske inte säger det bästa, men säger sina egna synpunkter.. En tomte är någon som bara dyker upp från ingenstans.. Jag tycker tomtar ibland är mysiga.. Särskilt som det inte finns någon egentlig diskussion på forumet.. Jag blir skitglad när jag ser att någon skrivit ett inlägg på DoD-forumet.. Det är trots allt det forumet som gör att jag är här.. Kanske kan det komma något kreativt ur denna tråd? Vem vet? Men är det verkligen nödvändigt att skriva "troll" på någonting såhär direkt, efter bara ett fåtal intetsägande inlägg?
Nä, vänta.. Låt mig sammanfatta det jag skrev ovan.. "Du har fel".. Det är min punkt.. Jag menar, tydligen så behövs inte några argument enligt dig.. Allt kan ju sammafattas..
/[color:\\"green\\"]Han[/color] som skrev detta med glimten i ögat