*hihi*
Har några frågor...
*När (uppskattningsvis) kommer drakmodulen?
*Vilka magiska aspekter behärskar lumiandrakar (visst var det lumian som var så där magiska av sig...?)?
*Hur är drakar i psyket? Liksom är de snälla och pratsamma med "turister" eller rövar de bort jungfrur och snor åt sig skitmycket skatter?
*Vad har Heavédrakar för relation till de större drakarna?
*Vad har alla drakar för relationer till varandra?
*(jag misstänker starkt att jag inte kommer få svar på denna fråga och nästa, men att försöka skadar aldrig*hrm*inte så ofta) Vad har drakarna för planer? *ler sött i hopp om svar*
*Vad är deras "nya"(?) egenskap?
*Varför kan inte Heavédrakar spruta eld, och varför har de inga framben?
*Med vilket organ/hur sprutar drakar eld (näsan har jag alltid trott... men jag vet inte helt säkert)?
*Har drakar några känsliga punkter (som i Bilbo och Drakens ögon till exempel)?
*Hur länge kan en drake vara vaken? *Hur länge sover en drake? Behöver de sova förresten?
*Har de fortplantningsorgan?
*Lägger de ägg eller föder de levande ungar?
*Var kommer de ifrån? Varför?
*Luktar en drakgrotta speciellt?
*Ungefär vad har en drake för värde i psyke?
*Finns det någon chans att överleva ett möte med en drake (som i Bilbo då han talade i gåtor för att intressera Smaug), få ut information ur den, eller rentav skapa ett mer eller mindre vänskapligt förhållande med en? Hur i sådana fall?
Tack på förhand om du ids besvara någon av frågorna! /images/icons/wink.gif /images/icons/smile.gif
[color:green]/P|uT0NiUm</font color=green> - "Ancilla, face mea laganum!"/images/icons/tongue.gif
Har några frågor...
*När (uppskattningsvis) kommer drakmodulen?
*Vilka magiska aspekter behärskar lumiandrakar (visst var det lumian som var så där magiska av sig...?)?
*Hur är drakar i psyket? Liksom är de snälla och pratsamma med "turister" eller rövar de bort jungfrur och snor åt sig skitmycket skatter?
*Vad har Heavédrakar för relation till de större drakarna?
*Vad har alla drakar för relationer till varandra?
*(jag misstänker starkt att jag inte kommer få svar på denna fråga och nästa, men att försöka skadar aldrig*hrm*inte så ofta) Vad har drakarna för planer? *ler sött i hopp om svar*
*Vad är deras "nya"(?) egenskap?
*Varför kan inte Heavédrakar spruta eld, och varför har de inga framben?
*Med vilket organ/hur sprutar drakar eld (näsan har jag alltid trott... men jag vet inte helt säkert)?
*Har drakar några känsliga punkter (som i Bilbo och Drakens ögon till exempel)?
*Hur länge kan en drake vara vaken? *Hur länge sover en drake? Behöver de sova förresten?
*Har de fortplantningsorgan?
*Lägger de ägg eller föder de levande ungar?
*Var kommer de ifrån? Varför?
*Luktar en drakgrotta speciellt?
*Ungefär vad har en drake för värde i psyke?
*Finns det någon chans att överleva ett möte med en drake (som i Bilbo då han talade i gåtor för att intressera Smaug), få ut information ur den, eller rentav skapa ett mer eller mindre vänskapligt förhållande med en? Hur i sådana fall?
Tack på förhand om du ids besvara någon av frågorna! /images/icons/wink.gif /images/icons/smile.gif
[color:green]/P|uT0NiUm</font color=green> - "Ancilla, face mea laganum!"/images/icons/tongue.gif