Max Raven said:
solvebring said:
Möller said:
Tyvärr hittar jag just nu rollformulär till varken eller, men jag ska fortsätta leta.
Yeah, det är så trist att inget av det där finns kvar längre. Förr hade de samtliga formulär plus en hel del guld bland gratismaterialet på sin hemsida. Kan inte för mitt liv förstå varför de tog bort det. Jag har dock kvar en stor del av det.
Går det kanske att komma åt via Internet Wayback Machine? Man behöver veta lite grovt när grejerna var på nätet och på vilken site, förstås.
Nej, för det enda stället de fanns på var på RM's hemsida, och eftersom de rensat ut den gamla sidan när de skapade den nya så finns ingenting kvar.
Förut gick det, och
jag skrev om det på min blogg, men sedan rensade de bort allt så detta, som jag skrev, funkar tyvärr inte längre.
... Visst, via Wayback kan man se hur sidan såg ut och liksom se allting, men det går inte att nå eller ladda hem några filer eftersom de inte ligger kvar.
Edit: Man kan iof komma åt
fanmaterialet fortfarande, på det viset som beskrivs i min artikel. Men det är bara material till DoDT och Götter, inskickat av spelare, inte det material som RM själva förut tillhandahöll gratis; som rollformulär, kortare scenarion osv.