GoblinGurra
Swordsman
Är modulen drakar något att ha?
Kommer man att använda den en gång för att döda alla RP?
Kommer man att använda den en gång för att döda alla RP?
Speciellt alla missleveteranerDöda alla RP det var ju inte schysst
Hm. Läst igenom den tråden nu och kommit fram till att jag rekommenderar den här tråden istället.I övrigt rekommenderar jag den här tråden för vidare grepp om Drakarboken (som, som sagt, är Absolut Köpvärd).
Tänk inte ens tanken att döda Aziz (ben Ziyadh ab Ahim ifall du skulle blanda ihop honom med Fryderyk,Kommer man att använda den en gång för att döda alla RP?
Det är en annan sak. Ob3t6x2 uppvisar helt andra resultat är Ob72t6. Jag brukar bara säga att de dör. (notera: brukar)Enkelt.. eftersom en i vår spelgrupp har en lite ask med 36 tärningar har vi löst det så att då får ob72t6 (36x2)
I denna tråd hittar du en detaljerad genomgång av innehållet i boken och i denna tråden ges lite feedback på boken. Läs, begrunda och döm själv (men naturligtvis är den värd att köpa )!Är modulen drakar något att ha?
OM du VILL göra det så kommer du helt klart att ha den möjligheten om du som SL "beväpnar" dig med en drake mot spelarna. Det är dock min förhoppning att du efter att ha läst boken skall inspireras till mer än så...Kommer man att använda den en gång för att döda alla RP?
Det jag har kollat i det boken så får jag ju säga att jag gillar den. Det är en bra bok om just drakar...Är modulen drakar något att ha?
Öööh, nej... ??Kommer man att använda den en gång för att döda alla RP?