revault
Veteran
Jo, det tog ca 4 timmar att knäcka samtliga streach goals de hade satt upp. Inklusive de "hemliga" som de eventuellt hade hoppats att få fundera lite över...Marty78;n348604 said:Det behövs fler stretch goals känner jag.
Jo, det tog ca 4 timmar att knäcka samtliga streach goals de hade satt upp. Inklusive de "hemliga" som de eventuellt hade hoppats att få fundera lite över...Marty78;n348604 said:Det behövs fler stretch goals känner jag.
Jag vet!Rymdhamster;n348590 said:Hmm? Du har ju knappast boken om drakborgen eller de nya karaktärerna
Man får hoppas =)luddwig;n348594 said:Undrar om gamla Drakborgen kommer att störtdyka i värde nu, precis som MUA gjorde efter ligans besked om nytryck?
Alltid drömt om att ställa ett glas whisky på en bricka av ett rum med bråte.DeBracy;n348612 said:Wow, coasters.
De erkände att de själva vet vilket antiklimax coasters var. De hade inte förutspått att nå målen så här snabbt, så de hade inte spikat extramålen för att fylla ut, så fick kasta in något så länge. Riktiga och nya extramål är på g.DeBracy;n348612 said:Wow, coasters.
DeBracy;n348612 said:Wow, coasters.
Hmm? Var det ironiskt?gabrielledebourg;n348628 said:De erkände att de själva vet vilket antiklimax coasters var.
Det skulle eventuellt bli andra Nordiska länder, och jag bor i Polen.luddwig;n348599 said:Kontakta Fandrake. Jag tycks ha sett någonstans att dom skulle kunna lösa frakt utomlands.
Jo, ironiskt eller nånting sånt. Vet inte riktigt. Intressant som dokument över vår samtid i alla fall.Rymdhamster;n348629 said:Hmm? Var det ironiskt?
Jag blev genuint glad över underlägg =D
Om de ska skicka med figurer måste de ha någon som skulpterar dem, och något ställe att gjuta dem på. Det tar eventuellt längre än en förmiddag att få det så pass fixat att de kan lova ut det.Beastslayer;n348634 said:EDIT: Förvånad över att det ännu inte kommit fler stretchgoals. Det är väl 700K sedan de gick igenom den sista. Är det så svårt att komma på stretchgoals? Förvånad över att de inte slängt upp figurer, Drakborgen 3 och en massa annat. Men de har bättre styr på vad som är möjligt än vad jag har!
Om jag minns rätt var det lika dåligt designat, en tredjedel så charmigt och tog åtta gånger så lång tid att spela som riktiga Drakborgen?Jocke;n348661 said:Drakborgen Legenden är oroande frånvarande i kickstartern! Denna snart 20 år gamla klassiker är kanske inte lika bra eller klassisk som den klassiska klassikern, men likväl ett spel.
Som heter Drakborgen.
Legenden.
Nej. Stretchgoals är ett oskick. Dessutom tenderar de att öka en given produkts koldioxidavtryck utan att de förbättrar världen i någon större grad.Christoffer;n348669 said:Bara jag som uppskattar kickstarters helt utan stretchgoals.
Nej, jag fattar att de är bra för marknadsföringen, men hyllar de som vågar köra utan stretchgoals! Eller ännu bättre, överraska mig! Säg inget utan låt backarna få en glad överraskning när de öppnar paketet och det följer med något litet extra för att så många hade backat. Ett extra kapitel eller bokmärke eller något. Och riskerar man inte hålla deadline så hoppa det, ingen lovat = inget brutet.Christoffer;n348669 said:Bara jag som uppskattar kickstarters helt utan stretchgoals?
När det gäller rollspelskickstarters, som är 90% av det jag backar, bara tre saker jag vill ha som töjmål.Christoffer;n348669 said:Bara jag som uppskattar kickstarters helt utan stretchgoals?