Nekromanti Drinker Fluxx

Johan K

Gammal & dryg
Var kan man få tag på Drinker Fluxx..
Min google-fu är vek när jag försökte leta efter det. Så finns det nån vars google-fu är starkare än min som na upplysa mig vart man kan hitta det.

G

Guest

Guest
Du pm:ar gardener eftersom han är den som gjort det spelet, men vad jag har hört är det projektet nedlaggt, men jag kan ha fel och det hoppas jag.

Rickard

Urverk speldesign
"...men vad jag har hört är det projektet nedlaggt, men jag kan ha fel och det hoppas jag."
Han kanske inte fick så vettig respons efter speltest?

/Han som undrar hur folk fick fram respons efter Stoner Fluxx-partier

Gardener

Champion
Fluxx Drinking Game

Fluxx Drinking Game, som den dryckesversion av Fluxx som jag och Seinet har utvecklat heter, är så klart som det kommer att bli, vi kommer med största sannolikhet inte jobba vidare på det. Så på det sättet är det nedlagt. Det är dock fullt spelbart, och jag tycker personligen att det är väldigt roligt.

Enda sidan om spelet som finns tillgänglig för tillfället är denna:
http://garage.theyard.org/content/view/13/27/

Där finns lite info och möjlighet att ladda ner den senaste versionen av spelet.

Jag har även några stycken Spelwebben Speltestpack #1 till salu för 50kr som innehåller en komplett version av Fluxx Drinking Game tillsammans med en bunt andra spel. Vill man inte krångla med att skriva ut och klippa isär kort själv kan det vara att föredra.

Johan K

Gammal & dryg
Re: Fluxx Drinking Game

Det är ju nästan värt det att köpa det hela, faktsikt...
Det är inte som så att du skall till GothCon Gardener ?? Om du ska det så plocka med dig en version av spelet så köper jag det där.
om inte du ska dit, så får vi lösa det på anant sätt... =)

Gardener

Champion

Förhoppningsvis kommer jag till GothCon men jag är inte helt säker än, kommer jag så kommer jag ta med en bunt speltestpack.

Johan K

Gammal & dryg

Ok !
Ja, då får vi ju hoppas att du dyker upp då ! :gremlaugh:
Oavsett om du dyker upp eller ej så köper jag ett Drinker Fluxx av dig.