Nekromanti DriveThruRPG/RPGNow gör svensk satsning

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Eksem;n127259 said:
Sånt här roar mig att läsa om, var sade VDn detta?
I ett mejl till mig.

[FONT=&quot]I am aware from my days at White Wolf how strong the Swedish gaming community is. I would love to see DriveThruRPG, RPGnow and our other sites have better Swedish support, including content in the Swedish language.[/FONT]

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Nu kan man betala och prissätta i SEK på sidorna!

I mobilversionen kan man inte välja valuta, men i desktopversionen finns det en markering på höger sida i sidfoten som visar vilken valuta som är vald.

Jag har börjat flytta GrottZine dit :)

krank

Lättkränkt cancelkultur-kommunist
Najs!

En sak: Jag och resten av Urverkarna är ur-sugna (höhö) på att hoppa på det här. Går det att ha flera vanliga användarkonton knutna till ett "utgivarkonto" på något smart sätt? Eller borde vi skapa ett gemensamt "urverkskonto" med inlogg och lösen som vi delar på? Nån som vet?

Björn Wärmedal

Björning Wheel
Jag har inte frågat OBS om det, men jag pratade med några jag känner som har en liknande organisation som urverkspel. De har ett konto för gruppen, men de påpekade också att varje person kan ha flera olika konton om man skulle vilja.

Förresten så vill OBS ha tips på hur de ska nå ut till svenska spelmakare om den här möjligheten, så ni kan ju berätta för alla som inte redan sett den här tråden :)