Nekromanti Drottning Fiorinas expedition

walium

Ganska töntig, faktiskt
Jag började skriva på en artikel till Fenix eller annorstädes som behandlade de sabriska kolonierna och en expedition dit. Tanken var väl att den skulle sluta på en 10-15 sidor men tyvärr tog min ork slut och nu har jag blivit uppbunden med en massa andra rollspelsprojekt. Men jag fick ändå ihop 6 sidor och min förhoppning är väl att er översvallande feedback ska förmå mig att avsluta projektet när jag åter har mer tid till mitt förfogande. :gremsmile:

Ceram

Hero
min förhoppning är väl att er översvallande feedback ska förmå mig att avsluta projektet när jag åter har mer tid till mitt förfogande.
Det hoppas jag verkligen, det där var nämligen mycket bra. Jag har länge velat ha en övärldsresa men aldrig kommit till skott. Jag tror att alla vill leka pirater från karibien i mundana och det här var den första bra äventyrsupplägget på området jag sett. :t6b-6: :t6r-6:

Regmolar

Swashbuckler
Håller med föregående talare: en mycket bra text och ett bra äventyrsuppslag. Keep up the good work! :gremsmile:

Jag är inte alltför hemma i Mundana men några få gånger har jag spelat där.

Jag kom att tänka på filmen Den nya världen som handlar om Spanjorernas upptäckt av Amerika. Kanske kan den filmen tillsammans med andra filmer med upptäcktsresor skänka inspiration ?

Jag tyckte det var inspirerande att läsa det jag läste, typ första sidan. Sen gav jag mig för jag vill hellre ge det här dokumentet till en kille i min spelgrupp som är mer hemma på Eon så kanske han kan göra något vettigt utav det.

Men kör på och avsluta det hela !