Känner att jag skulle kunna köra Kranks eller EvilSpooks stil, antagligen någon kombo.
Dock listade jag tidigare under dagen ut en daibolisk plan med gigantiska och slumpmässiga efterföljder. Jag stjäl ett/köper ett/flera bombplan(med bomber) för att sedan flyga till Kina och bomba alla bankerna och den hundradels procenten som utgör den allra rikaste delen av befolkning. När då Kina tappar en massa valuta, men lite produktivitet kommer Yennen gå upp i värde och västvärldens ekonomi skull stå inför valet att sammarbeta, ställa om och vara kreativa eller en total ekonomisk kollaps(det krävs inte mycket för att inse att det senare kommer intäffa). När sedan västvärldens oföränderliga system fallit kan jag ta över västvärlden(att jag hamnar i fängelse är högst otroligt, eftersom all polisstyrkor kommer vara upptagna med att upprätthålla ordningen på gator).
De som kommer stå starkast efter fallet kommer vara Kina, Japan, Ryssland och andra öststater. Afrikanska och sydamerikanska länder kommer kunna skriva av sina skulder, sluta skövla regnskog och odla mat åt det svältande folket. Västvärldens vapenindustri skulle avstanna och resurserna för krig i Afrika och Sydamerika strypas. Snart skulle en kaotisk fred rasa i dagens fattigaste länder och plötsligt kommer svennarna inte importera fiskpinnar fiskade i Afrika, rensade av Kineser, producerade i Tyskland och slutligen paketerade i Taiwan för att sedan hamna i Sverige. Hela tiden körda fram och tillbaka av polska lastbilschaffisar som smugglar knark, vapen och människor hit och dit för att dom inte har råd att överleva annars. Maffian skulle falla handlöst ner i mörker och kanske försvinna.
Sedan skulle jag, efter åren jag spenderat med detta, ge alla mina resurser till Krank(människor, och samhällen, är så medgörliga i kriser och under kaos)!