Nekromanti DUELLEN

Rising

Vila i frid
Re: tja

"hehe, no offense men det där låter lite läskigt likt lunarstorm..."

Well, hela tanken med de här rollspelen har lite lunarvarning, om du frågar mig. Men sök på "play by forum" så får du ju upp hur många sådana här forumsrollspel som helst. De flesta är väl på engelska förstås, men det finns ett svenskt också:

Syskonskapet har ett fint litet forum här

Kitzune här på www.rollspel.nu rekommenderade förut Amethyst, som kan nås här, det kanske kan vara något?

Men fan, internet svämmar över av "play by forums", så om du bara vågar dig på att skriva på engelska så kommer du få allt du söker efter.

Lycka till!

/Rising
som är väldigt hjälpsam, nu när han är Druid

Marcus_UBBT

Warrior
tack tack, men men

tack för den väldiga hjälpsamheten, men vafan... jag känner mig nästan barnsligt kräsen, men ... inget av de där är som duellen. visst, syskonskapet var rätt reko, men det var typ 5 pers totalt som använde det... och så såg det så jävla fel ut, om du ursäktar. det hela kändes som en blek kopia på arkivets duellen. och ändå var det inget big and flashy på den tiden - bara funktionsenligt, snyggt och stilrent.

och angående de andra, tja, ärligt talat har jag ingen vidare lust alls att skriva på engelska.

men att "de här rollspelen har lite lunarvarning" tycker jag är jävligt lösryckt. ok för att folk ljuger i chattar och liknande, men jag har svårt att tro att nån skulle sitta på lunarstorm och utge sig för att vara en 25-årig dvärgakrigare vid namn Kazam Gorg. i fall "de här rollspelen har lite lunarvarning" har väl vanliga rollspel det precis lika mycket.

Marcus_UBBT

Warrior
appropå syskonskapet

hehe, det var lite kul där, med massa flummiga femtonåringar som kör viking-duell. men så värst seriöst kanske man inte ska anklaga det för att vara...

G

Guest

Guest
uhum.

"jag önskar jag kunde visa hur snygg duellen var, men sidan har ju som sagt gått upp helt i rök."

har du kollat på www.archive.org? jag skulle gärna kollat igenom sidan åt dig eftersom jag är en sådan snäll människa... och för att jag har riktigt tråkigt... men jag har ju inte adressen... nåja... archive.org är skojigt iaf...