God45
#PrayersForBahakan
Jag spelade ett tv-spel nyligen där slutbossen var onda skuggkung Arthur. Det är i sig rätt dumt. Men vad som är dummare är att hans vapen är Deathcalibur. Jag vet detta eftersom han skriker "Roar Deathcalibur!!!" och skjuter lasrar på en under slut boss fighten och det fick mig att skratta så hårt att min karaktär dog första gången han gjorde det.
Nu är det så här... Deathcalibur är ett jäkligt dumt namn. Men det är dumt på de allra bästa sätten. Det är definitivt D&D dumt. Vilket är varför jag har bestämt mig för att lägga till det som loot i min nuvarande kampanj.
Jag känner dock för att ha mer saker i samma stil i kampanjen så har ni några npc:er, vapen eller platser i stil som Deathcalibur så tar jag gärna emot dem.
Nu är det så här... Deathcalibur är ett jäkligt dumt namn. Men det är dumt på de allra bästa sätten. Det är definitivt D&D dumt. Vilket är varför jag har bestämt mig för att lägga till det som loot i min nuvarande kampanj.
Jag känner dock för att ha mer saker i samma stil i kampanjen så har ni några npc:er, vapen eller platser i stil som Deathcalibur så tar jag gärna emot dem.