Haha, jag nuddade faktiskt vid tanken i morse när jag funderade på olika scenarion kring Brynolfs siande att han var grön som fejkade rött siande men jag avfärdade den tanken som absurd.
Well played
@Brynolf ! När upp är ner och svart är vitt har man nytta av att inte darra på manschetten!
Jag tycker precis som Brynolf och andra att
@Vimes bestod Brynolfs test bra. Klara grönvibbar där.
Nån får gärna sammanfatta på vilket sätt
@Sidd grönat sig, jag har uppenbarligen missat nåt totalt.
Jag har fått mer och mer ovett från många håll över, som jag förstår det 1) att jag lågflyger, och 2) att jag i egenskap av årets spelare 2023 borde vara ulvmat vid det här laget.
Vad gäller punkt 2 kan jag inte säga så mycket. Jag tycker man ska ta med sig att A) ”högprofilspelare” är mer sannolika att sias än andra på samma sätt att de är mer sannolika att nattmördas och B) det är en bra vinmugg att låta bli att göra de ”uppenbara” dragen.
Vad gäller punkt 1 är jag aktiv så mycket jag bara hinner. Det är dåliga förutsättningar IRL för varulvsspel men jag tycker ändå att jag varit med bra de stunder jag varit med. Waterhouse beskyllde mig för att bara upprepa självklarheter men jag tycker ofta det var jag som lyfte ”självklarheterna” först. Jag tycker att jag delat med mig av konstruktiva tankar och hhälot till atg bringa ordning så gott jag kunnat.
Sen har jag inget mer försvar.
Nån (
@Basenanji ?) ville få det till att det skulle stå mellan mig och Vimes denna rundan. Det tycker jag är både dumt och ganska rödande (ska läsa tillbaka och dubbelkolla vem det var som skrev det, tills vidare tror jag Basse). Vimes höll ihop bra förra rumdan under som sagt och jag är alltså grön.
Basse,
@fjodorsenuba och
@Andersson är mina rödaste i nuläget. Bubblare är
@Yem_86 och
@Octagonal
Röst: @Basenanji