Du då? Ska vi gå ur den här rundan med bybomord över?@Basenanji mördar Impetigo
@fjodorsenuba mördar Yem
Jo men så är det ju. Tack för gott spel @Impetigo , du kan ju snacka på till torsdag kväll men det är färdigt.
Du då? Ska vi gå ur den här rundan med bybomord över?@Basenanji mördar Impetigo
@fjodorsenuba mördar Yem
4 sianden?Ja, mycket ballt! Jag kände mig som rymd-messias fast jag bara fejk-claimade faktiskt!
Nej. Jag är inte Lenny Kravitz. Det är Basse som är det (snyggt av Impetigo att skjuta på honom istället för mig, jag är väktad denna runda). Hellzon hade avslöjat sin roll för mig helt oavsett sianden (han var Fremen), och dig grönade jag bara som en red herring åt Förrädaren (jag hoppades alltså att Förrädaren skulle mörda dig eller Hellzon!)4 sianden?
Jag och Basse, jaSå det är bara 2 familjemedlemmar kvar i spel?
Ah, du agerade dubbelgångare åt Basse, Saddam Hussein-style. Klokt, och då går Kwisatz Haderachs extramord förstås bort.Du då? Ska vi gå ur den här rundan med bybomord över?
Lenny Kravitz får inte väkta sig själv två rundor i rad, så det fanns utrymme. Men spelet måste avslutas, korten på bordet, etc innan vi kan utvärdera mekaniken tror jag.Om detta är upplägget så kunde väl inte förrädarna vinna i o med att de inte prickade Kwisatz Haderach i R1.
Messias så klart!Heja byn! Heja huset! Heja familjen! Heja alla!
Vilken roll tror ni jag har?
Det är ju ändå lämpligt att vi blir frälsta ifrån ondo i samband med Messias dödMessias så klart!
Ovetandes livvakter åt livvakten alltså. Jädra lager på lager med lögner här.Nej. Jag är inte Lenny Kravitz. Det är Basse som är det (snyggt av Impetigo att skjuta på honom istället för mig, jag är väktad denna runda). Hellzon hade avslöjat sin roll för mig helt oavsett sianden (han var Fremen), och dig grönade jag bara som en red herring åt Förrädaren (jag hoppades alltså att Förrädaren skulle mörda dig eller Hellzon!)
Det var hur som helst en vinmugg im du skulle lista KH på grönlistan eller inte.Nej. Jag är inte Lenny Kravitz. Det är Basse som är det (snyggt av Impetigo att skjuta på honom istället för mig, jag är väktad denna runda). Hellzon hade avslöjat sin roll för mig helt oavsett sianden (han var Fremen), och dig grönade jag bara som en red herring åt Förrädaren (jag hoppades alltså att Förrädaren skulle mörda dig eller Hellzon!)