Jim Profit
Warrior
Har nu sett tre avsnitt. Det är svagt, mycket svagt. (Och är Rösten(tm) verkligen någon slags spontan superkraft??)
...det är väl själva definitionen av "spontan superkraft"? Helt plötsligt kan hon bara använda den, till skillnad från vad man kanske skulle kunna misstänka, att den är framforskad av systrarna?Valya Harkonnen är den första att lyckas använda the Voice, så spontan superkraft kan jag inte hålla med om. Sen kanske de kunde förklarat den bättre i serien.
The Agony använder the Water of Life eller annat gött gift, inte Spice.
Sen får jag sålla mig till den glada skaran, tycker att det är bra skit denna serien.
Nej, nej, det var ju precis det jag ville veta, tack! Läste bara en av sonens böcker och vände i dörren.vid risk att göra en "well akshully", Water of life är gallan från en drunknad sandworm eller nått sånt, denna tidspunkt är för tidig för att använda det, det dom använder istället är giftet från rossak (the rossak poison, som även nämns i prophecy), giftet som raquella först låste upp other memory med, från planeten som har 'the rossak witches' som är typ what's his face, dr strange i marvel, jepp en bunke dr strange kvinnor som använde sina magiska krafter för att kämpa mot terminator-style big mechs (titans), från brian herberts och kevin j andersons 'the butlerian jihad' trilogi, it's a mess.