#Dungeon23 är VÄRST

Ackerfors

Alas, your rapids!
Jag hoppade på projektet för att det var en kul grej och för att träna på att rita. När det inte var kul längre och när jag inte kände att det gav den träning jag ville hoppade jag av. Jag trodde att det skulle kännas värre (jag har år och år av att publicera två bokrecensioner i veckan, tanken på att sluta med dem är mördande), men det var mest ett jaha. Jag är ofta driven av att det ska bli en slutprodukt och eftersom det aldrig riktigt var tänkt så var det enklare antar jag.

Sen blev det ju en skadeskjuten slutprodukt som jag i dag fick nys om att en vill skriva en låt om. Det gör mig inte motiverad att ta upp det igen, men det är en så pass kul grej att det inte känns som bortkastad tid. :D

Dimfrost

Special Circumstances
Jag vet att jag hatar alla typer av utmaningar att göra något varje dag eller varje vecka, men jag fångades av hajpen, jag hittade en fin kalender och det var roligt att skriva för hand och hitta på mer Terone-grejer. Men jag tog en paus efter några resor i maj, och kom aldrig riktigt igång igen. Rollspelskreativitetstiden behöver jag lägga på annat. Fortfarande har jag någon lös tanke om att göra klart mitt projekt, som var en övergiven rymdhiss, och komma fram till dess topp, vilket innebär runt 10 våningar/veckor till, mest för att jag har ett gäng bra idéer kvar. Men som det ser ut nu vet jag inte ens om det blir i år. Kanske. I annat fall hopas jag att det blir under våren.

Men jag kommer aldrig mer ge mig på något liknande, som det känns nu. :)