Nekromanti Dvärg

Konrad Konvalj

Myrmidon
Arfert söker efter en bra illustratör, och eftersom Konrad strävar efter att få en bild publicerad i Fantasy! bjuds ni alla på denna dvärg.

* Han har en magnifik hållning
* Han har en rätt skön hängpung
* Han har hårbeklädda bröstvårtor
* Kombinationen av köttyxa & kötttycke är en fin detalj

Han platsar dock inte i Fantasy! men skänker mig glädje på morgonkvisten.

// Brun out

Attachments

Konrad Konvalj

Myrmidon
solvebring said:
xD Fyfan vilken vidrig typ!
...Men han har morgonfest! Både i brallan & rent allmänt. Jag missade några av dvärgens features:

* Han bär bumbimössa
* Han har inga ben i axlarna
* Han är inte anatomiskt korrekt uppbyggd

G

Guest

Guest
Haha, fyfan vad grym! Så där ser man ju själv ut efter ha varit på festival. :gremlaugh:

Vimes

Sillkung
Fan alltså, det är ju synd och skam att det inte görs finns något schysst riktigt grisigt fantasyrollspel för dina bilder, Konrad.

Jag tänker mig något riktigt sluskigt fantasylir där man spelar karaktärer som verkligen kravlar sig fram på samhällets botten. Misslyckade äventyrare som numera hyr ut sina tjänster i lokala små fejder, fyra silvermynt för att åka iväg och hälla grisskit i den lokale bryggarens öltunnor. Och långa tabeller med lyten, både kroppsliga och mentala och moraliska, som man slår på.

Konrad Konvalj

Myrmidon
Vimes said:
Fan alltså, det är ju synd och skam att det inte görs finns något schysst riktigt grisigt fantasyrollspel för dina bilder, Konrad.

Jag tänker mig något riktigt sluskigt fantasylir där man spelar karaktärer som verkligen kravlar sig fram på samhällets botten. Misslyckade äventyrare som numera hyr ut sina tjänster i lokala små fejder, fyra silvermynt för att åka iväg och hälla grisskit i den lokale bryggarens öltunnor. Och långa tabeller med lyten, både kroppsliga och mentala och moraliska, som man slår på.
Klockrent!

Det hela låter ju precis som vissa av våra spelmöten när andan faller på. Jag tror dock att efterfrågan på fantasylir i detta stuk inte är så värst stor. Vi hade köpt det, och insupet det rätt och slätt med en kall öl i handen.