Nekromanti Dvärgar och bilder av de små liven :)

Berserk

Warrior
Jag minns att det för en tid sedan frågades efter prfilbilder av alver här på forumet och att en del bra svar kom. Nu undrar jag om det är någon som vet en bra sida var man kan hitta bilder av dvärgar? Tacksam för svar!

Jag håller nämligen på att sammanställer en "modul" om dvärgar till DoD -91 för eget bruk. Om det samtidigt finns någon som känner till nätsidor med användbar information om dvärgar så tar jag gärna emot förslag om detta också!

/Berserk

Organ

Out of time, out of mind
Jag har en del bilder liggandes på burken, och några föreställer "dvoffsingar". Vill du ha dem via mail, och isådana fall till vilken adress?

Modulen du pratar om, är det nått du tänker dela med dig av när den är klar? Isådanafall är jag intresserad att få en.

/Anders

"Modulen du pratar om, är det nått du tänker dela med dig av när den är klar? Isådanafall är jag intresserad att få en."

Som biträdande skribent till Dvärgblaskan kan ja väl antagligen gå in och göra ett uttalande här.
När jag kollade igenom det som Berserk hittills skrivit på modulen fick jag intrycket att den åtminstone kommer att om inte finnas tillgänglig på nätet så åtminstone kunna skickas till dom som frågar efter den. Designen var alltför noggrann för nåt annat./images/icons/wink.gif

Så efter ett gediget arbete som kommer att räcka ett par månader minst lär modulen nog finnas tillgänglig.

Berserk

Warrior
Jo, jag får väl hålla med Black Dwarf om att det vore lite onödigt med allt arbete enbart för eget bruk, så nog ska det gå att ordna med ett exemplar! Få se bara hur bra det hela slutligen blir... /images/icons/smile.gif

Och du kan maila mig på [color:blue]lforss@cc.hut.fi</font color=blue>.
Det är väl den adressen jag kollar oftast. Tackar på förhand!

/Berserk

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
Yes box! den Vitulv/images/icons/devil.gif

Vitulv

Årets spelledare 2011 och 2013
MetalCrew [OT]

Trevligt att se ens trogna undersåtar i detta forum/images/icons/wink.gif

Vitulv
MetalCrew