Johan/Torak
Veteran
Vilken dvärg-klan är den mäktigaste?
Risken finns att bara en av frågorna tas upp. Skriv flera frågor i ett inlägg om de är sammankopplade, annars är det IMHO bättre att skriva flera inlägg. Nu har de ju lite olika karaktär, alltså är det bra med två inlägg.Multipostning skapar extra trådar och trycker ner gamla trådar. Den vanliga inställningen är att varje sida endast visar 10 trådar, oavsett hur stora dom är. Detta innebär att så fort det kommer nya trådar så kommer gamla trådar tryckas ner och till slut bort från Eonforumets förstasida.
Därfår så vill vi att om man har flera frågor att ställa, så ställer man dessa i 1 tråd. Inte i flera
...och jag är böjd att hålla med honom. Jag tycker personligen att om man har ett par småfrågor så kan man gott ställa dom i samma inlägg för försöka minska den trots allt väldigt stora massningen av inlägg som sker på Eonforumet dagligen.Jag tror inte vi har någon direkt policy för det, men jag är böjd att hålla med dig. Visserligen har avatarex även han en poäng, men det faktum att samma person tar upp så stor plats i listan med flera små frågor tycker jag väger över.
Ja. I Dvärgar. Och jag antar att det nämns något i Tiraker med.sen när vi ändå har öppet en tråd om dvärgar undraar jag om det står i någon bok om Samar?