jjacobsson
Veteran
Hur kan man inte låta bli att ogilla den?J.Jacobsson said:Tack, gött att ni gillar den
+1Dante said:Hur kan man inte låta bli att ogilla den?J.Jacobsson said:Tack, gött att ni gillar den
Berätta gärna hur du jobbar: teknik, medium, redskap, etc. Jag tycker alltid det är roligt att få veta sånt.
Finfint!J.Jacobsson said:Den är gjord helt i photoshop med olika penslar. Först en skiss på dvärgen likt blyerts fast i PS. Sen färglägger jag dvärgen lite snabbt och går sedan över till bakgrunden. Till denna hade jag mestadels bara ett lager för bakgrund och förgrund. Men det kan vara flera beroende på typ av bild. Sedan förbättrar man bara allt eftersom, zoomar in för att gå in på detaljnivå. Spegelvänder bilden emellanåt för att lättare hitta skevheter i bilden. Men annars är det bara att köra på tills man inte orkar eller är nöjd
J.Jacobsson said:You may. Vet att det inte är i deras klass, men en dag SKA jag vara där!
Bara fortsätta så länge lusten och inspirationen finns.
Jag vet inte om folk kollat in Jacobssons profil, men hur som helst finns det mer trevligheter på hans hemsida.Per Folmer said:Åh fasen, ja kör hårt!
Skitskoj att se dina bilder.
J.Jacobsson said:You may. Vet att det inte är i deras klass, men en dag SKA jag vara där!
Bara fortsätta så länge lusten och inspirationen finns.