wilper
Gubevars en rätt produktiv människa.
Jag tänkte se en DVD igår. Det gick sådär. Jag körde den i min PS4 och fick ut bilden på TVn, men det såg bedrövligt ut, som en VHS-kassett, nog kan jag ha lite högre förväntningar än så? Jag har kört några olika filmer, de har alla varit urvattnade och suddiga, eller är det bara att nostalgins skimmer får mig att minnas DVD som ett mycket bättre medium än det någonsin var?
Skall jag göra några speciella inställningar på TV eller PS4 för att få behaglig bild?
Min gamla DVD-spelare har ingen HDMI-ut, så det gick inte att köra på den. Jag har tillräckligt med DVD-filmer för att jag skall tycka att det är motiverat att köpa en DVD-spelare om det är vägen till bättre bild. Men vilken är i så fall att rekommendera? Jag antar att det är bra uppskalning som jag är ute efter?
Skall jag göra några speciella inställningar på TV eller PS4 för att få behaglig bild?
Min gamla DVD-spelare har ingen HDMI-ut, så det gick inte att köra på den. Jag har tillräckligt med DVD-filmer för att jag skall tycka att det är motiverat att köpa en DVD-spelare om det är vägen till bättre bild. Men vilken är i så fall att rekommendera? Jag antar att det är bra uppskalning som jag är ute efter?