Okej, jag köpte mig en tvserie på dvd. Mums. Den anländer, och stoppar in skivan i spelaren och... "BZEEP" säger den och vägrar spelas. Den visar dock antipiratreklamsnutten och produktionsbolagets logga, men sen tar det stopp. Jag brölar på amazon som skickar nytt. Samma problem. Exakt samma problem. Jag ger upp och reklamerar klabbet.
Ett tag senare köper jag samma tvserie igen, fast i en annan ask (i hopp om att det är bättre nu). "BZEEP" säger dvdspelaren nä allt blir svart på skärmen.
Nu visar det sig dock att jag kan kolla på den på datorn. Så de fungerar på min mac, men inte i dvdspelaren (som är regionsfri). Detta är första gången en dvd har jävlats med mig till denna grad. ARG!
Monitern är för liten för maratontittande!
Storuggla, grötomslag
Ett tag senare köper jag samma tvserie igen, fast i en annan ask (i hopp om att det är bättre nu). "BZEEP" säger dvdspelaren nä allt blir svart på skärmen.
Nu visar det sig dock att jag kan kolla på den på datorn. Så de fungerar på min mac, men inte i dvdspelaren (som är regionsfri). Detta är första gången en dvd har jävlats med mig till denna grad. ARG!
Monitern är för liten för maratontittande!
Storuggla, grötomslag