Vitulv
Årets spelledare 2011 och 2013
Idag gör jag något så ovanligt som att posta en nyhet på Ormberget , och den nyheten handlar om att Dwarven Forge kör en alldeles utomordentligt grym Kickstarter!
Det står under varje pledge level i högerspalten.B-E Karlsson said:coolt att varje gång videon laggar lite (telefonen suger verkligen ibland) ser man att det kommer nya backers hela tiden. Blir verkligen sugen på att pledga på det här alltså.
vart ser man fraktkostnaden?
Står också under pledge levels i högerspalten; oktober 2013.Max Raven said:Inte helt orelaterat - har vi ett leveransdatum på det här?
Jag vill faktiskt ha de omålade, för jag är sugen på att måla själv Dessutom har jag redan en massa målad Dwarven Forge-terräng! Så nu kan jag tillåta mig att experimentera lite.Max Raven said:Om jag pledgear så kommer jag nog lägga 170. Inte så stor skillnad tycker jag. Och de blir målade.
Det här är faktist något jag skulle vara intreserad av om någon orkade hålla ihop detStoruggla said:Om man är flera som vill beställa går man väl lämpligen ihop och köper ett större set, och splittar sen på frakten.
Det lär inte vara någon större ansträngning att hålla ihop en sambeställning. Den mest prisvvärda nivån är tresetsnivån och den delas lämpligtvis på 2-3 pers.Lu-kaazh said:Det här är faktist något jag skulle vara intreserad av om någon orkade hålla ihop detStoruggla said:Om man är flera som vill beställa går man väl lämpligen ihop och köper ett större set, och splittar sen på frakten.
Varför är tresetsnivån den mest prisvärda?Owlbearpig said:Det lär inte vara någon större ansträngning att hålla ihop en sambeställning. Den mest prisvvärda nivån är tresetsnivån och den delas lämpligtvis på 2-3 pers.Lu-kaazh said:Det här är faktist något jag skulle vara intreserad av om någon orkade hålla ihop detStoruggla said:Om man är flera som vill beställa går man väl lämpligen ihop och köper ett större set, och splittar sen på frakten.
Pris/set inkl frakt för målade blir $112 mot $113 på tiosetsnivån (120 på tvåsetsnivån, 116 på femsetsnivån).Vitulv said:Varför är tresetsnivån den mest prisvärda?Owlbearpig said:Det lär inte vara någon större ansträngning att hålla ihop en sambeställning. Den mest prisvvärda nivån är tresetsnivån och den delas lämpligtvis på 2-3 pers.Lu-kaazh said:Det här är faktist något jag skulle vara intreserad av om någon orkade hålla ihop detStoruggla said:Om man är flera som vill beställa går man väl lämpligen ihop och köper ett större set, och splittar sen på frakten.