Nekromanti E.post

Legioth

Swordsman
Det kommet inget daglit email åt mig fast jag har prickat i att jag vill "få ett dagligt e-post med alla nya inlägg till din riktiga e-postadress" för DoD formuet.

Varför???

Gardener

Champion
Antingen har du skrivit in fel mail-adress, eller så har du inte kryssat för vilka forum du vill prenumerera på, eller så är det något konstigt med din mailserver...

MVH Olle Johansson
Webchef, www.rollspel.nu

Legioth

Swordsman
Det är dubbelkollat.

Jag kryssade t.om. i ytterligare ett forum för att kolla att det inte bara är DoD forumet som det inte fungerar med, och mail adress/server borde det väl inte vara ngt fel med eftersom jag problemfritt får svaren på alla mina inlägg som mail.

Azagthoth

Myrmidon
Har faktiskt precis samma problem själv. Fast jag tycker nog att funktionen är en aning onödig, för vem vill ha så många inlägg i brevlådan? Jag får nog med mail ändå...

/Azagthoth

Targon

Hero
Skumt

Men är inte det lite skumt, att vissa på post fast andra inte? Jag minns att jag fick dagligt mail innan forumen bytte server någon gång under hösten 2000 (tror jag). Därefter har jag inte fått något, trots grundlig genomgång av procedurerna. Visst, funktionen är kanske onödig, men för mig som framöver inte kan vara ständigt inloggad så fyller det ändå en funktion. Så tips på hur jag ska göra för att få systemet att funkera mottages med varm hand.

- Targon

On ne voit bien qu’avec le cœur. L’essentiel est invisible pour les yeux.

King Kromm

Hero
Re: Skumt

Jag får inte heller några mail med någe sånt, och jag kollade mina inställningar, och där hade jag bockat i att jag ville ha det... mysko...

/King Kromm

Gardener

Champion
Re: Skumt

Hmm. Okej, det är flera som har problem och det tycks vara på skilda mailservrar så det kan vara något problem på vår sida. Jag vet att jag brukar få felmeddelande från hotmail titt som tätt om att den inte lyckas leverera mail till konton, de verkar ha en del problem. Men om det är något som inte funkar dagligen så borde jag få felmeddelande om det och det får jag inte.

Ska kolla runt lite i inställningar på servern och i loggarna och se om jag kan hitta något.

MVH Olle Johansson
Webchef, www.rollspel.nu